Jakz
Aktiivinen jäsen
- Viestejä
- 674
Elikkäs kun rattia kääntää niin kuuluu jumalaton narina jostain ratin takaa joka alkaa jo ärsyttää. Esiintyy etenkin nyt vähän lämpimämmillä keleillä. Kuuluu sen mukaan kun rattia kääntää ja ohjaus on sen myötä myös nihkeämpi. Aina tätä ei esiinny mutta esimerkiksi silloin kun on ajanut moottoritietä jonkunaikaa ja ratti on ollut suht suorassa kokoajan. Kun saavutaan taajamaan, narina alkaa. Kuulostaa niinkun se kuuluisi jostain siitä läheltä, esim. kaksi muovia tai jotain muuta hankaa toisiaan vasten ja se aiheuttaisi kitinän ja narinan. Tuntuu selvästi myös ohjauksessa nihkeytenä ja portaittaisuutena. Ajoittain aika voimakasta ja sen takia alkaa pikkuhiljaa ärsyttämään. Kenelläkään ideoita?