Clio I vm -96 avaimen parittaminen

Tinde61

Jäsen
Moi!
Mulla vuoden -96 Clio, jossa ei ovet avaudu kaukosäädöllä. Signaali lähtee avaimesta mutta mitään ei tapahdu. Tässä mallissa ei tietääkseni ole varkaudenesto laitetta, mitään vilkkuvaa valoa ei mittaristossa ole.
Nyt kysyisinkin, pitääkö jollain tavalla "parittaa" se avain ja katossa oleva vastaanotin että systeemi toimisi? Ja nyt on turha kirjoittaa tähän mitään mallin Clio II toimenpiteistä, ei ole sama systeemi.
Netistä yrittänyt etsiä jo monta päivää ohjetta, ei löydy..

A

ArskiGS

Vieras
Vs: Clio I vm -96 avaimen parittaminen

Tinde61 sanoi:
Moi!
Mulla vuoden -96 Clio, jossa ei ovet avaudu kaukosäädöllä. Signaali lähtee avaimesta mutta mitään ei tapahdu. Tässä mallissa ei tietääkseni ole varkaudenesto laitetta, mitään vilkkuvaa valoa ei mittaristossa ole.
Nyt kysyisinkin, pitääkö jollain tavalla "parittaa" se avain ja katossa oleva vastaanotin että systeemi toimisi? Ja nyt on turha kirjoittaa tähän mitään mallin Clio II toimenpiteistä, ei ole sama systeemi.
Netistä yrittänyt etsiä jo monta päivää ohjetta, ei löydy..

Toimisiko

http://renaultkeskustelu.net/foorumi/index.php?topic=8341.0

Kokemusta ei ole.

Tinde61

Jäsen

Niin, huoh.. Toi on ohje ilm Clio II malliin..^
Mulla ei avaimessa ees oo CR 2032 paristoa, vaan kaks CR 2016. Jännite 6v.

A

ArskiGS

Vieras

Tinde61 sanoi:
Niin, huoh.. Toi on ohje ilm Clio II malliin..^
Mulla ei avaimessa ees oo CR 2032 paristoa, vaan kaks CR 2016. Jännite 6v.

OK. Itsellä oli aikoinaan Clio ja se oli 1-koppainen, ja muistelin että olisi ollut vm.1999.
Mutta tosiaan 1-koppainen on "loppunut" 1998 joten tuo ohje varmaan on II-koppaiseen.

Tinde61

Jäsen

Sain tämän foorumin kautta ostettua itselleni toisen lähettimen ja vastaanottimen. Ei vaan toimi edelleen. Näissä ostamissani osissa oli sekä avaimen piirikortilla että vastaanottimessa sama sarjanumero. Tässä ostamassani vastaanottimessa on ilmeisesti ollut 4 piuhaa liittimessä, mulla katosta roikkuvassa liittimessä 3 piuhaa. Mulla autossa nyt olevassa avaimessa ja vastaanottimessa on eri sarjanumero. Eli, jompi kumpi on vaihdettu jossain vaiheessa. Mitään avain koodia ( siis auton alkuperäisen oston yhteydessä annettu ) ei ole mulla olemassa. Ja edelleen veikkaan, että mun autossa ei varkaudenesto laitetta ole. Ehkä siksi tuo 3 piuhaa liittimessä? Saako tätä systeemiä ( avain / vastaanotin ) millään ohjelmoitua / koodattua? Niissä tosiaan eri sarjanumero ja siksi eivät "keskustele" keskenään..

Ylös Bottom