Elikkäs aamusella kun töihin lähdin huomasin että ABS valo prkl jäi palamaan. No ei mitään, virrat pois ja uudestaan käyntiin --> valo paloi edelleen. No ei muutakun tienpäälle. Ajelen sitten maantiellä ja aattelin koittaa vaudeissa ottaa virrat pois ja uudestaan käyntiin --> Tällä kertaa valo sammui ja koejarrutuksessa ABSit toimi ihan hyvin pysäksiin saakka. No kun auto pysähty niin valo sytty uudestaan. No jatkoin matkaa ja koitin uudestaan ottaa vauhdeissa virtoja pois ja takasin ja sammuhan se taas. No tällä kertaa jatkoin matkaa ja kun poistuin rampilta ja käännyin pienemmälle tielle (jouduin pysähtymään) niin valo sytty taas.
No töistä lähdettäessä käynnistyksessä valo jäi taas palamaan. Koitan taas tota virrat päälle ja käyntiin auton liikkuessa --> toimi. Ja tällä kertaa toimi ihan hyvin kotiin saakka. Kauppaan lähdettäessä se prkleen valo taas paloi mutta kun kaupasta lähin niin käynnistäessä ei se enään palanutkaan ??? Ennen kun kotiin pääsin niin alko palamaan taas. Sammutin ja annoin olla muutaman minuutin ja uudestaan käyntiin muttei jäänyt tällä kertaa palamaan. Jätin nyt sen tonne pihalle rauhottumaan.
Oireet lyhyesti:
-Valo jää palamaan heti
-ABSit toimii kun ottaa auton liikkuessa virrat pois ja käynnistää uudestaan.
-yleensä valo alkaa palamaan kun vauhtia on vähän.
Ideoita? Joku pyörän anturi mennyt/menossa? Ei saa joltain pyörältä signaalia? Hajoo prkl käsiin toi auto!
No töistä lähdettäessä käynnistyksessä valo jäi taas palamaan. Koitan taas tota virrat päälle ja käyntiin auton liikkuessa --> toimi. Ja tällä kertaa toimi ihan hyvin kotiin saakka. Kauppaan lähdettäessä se prkleen valo taas paloi mutta kun kaupasta lähin niin käynnistäessä ei se enään palanutkaan ??? Ennen kun kotiin pääsin niin alko palamaan taas. Sammutin ja annoin olla muutaman minuutin ja uudestaan käyntiin muttei jäänyt tällä kertaa palamaan. Jätin nyt sen tonne pihalle rauhottumaan.
Oireet lyhyesti:
-Valo jää palamaan heti
-ABSit toimii kun ottaa auton liikkuessa virrat pois ja käynnistää uudestaan.
-yleensä valo alkaa palamaan kun vauhtia on vähän.
Ideoita? Joku pyörän anturi mennyt/menossa? Ei saa joltain pyörältä signaalia? Hajoo prkl käsiin toi auto!