Clio 2.0 16V Sport 2002 (F4R 730

sporttivarttinen

Nuorempi jäsen
Viestejä
1
Rellu ois viety talvisäilöön jossa talven aikana olisi tarkoitus tiputtaa apurunko alas ja paikantaa oikealta kuuluva kolina.

Minkälaisia kokemuksia/suosituksia on kohtalon tovereilla polyuretaani puslasarjasta? Kannattaako laittaa jos ei oo tarkoitus lähteä radalle? Auto jatkossakin vain kesä ajossa.
Alustasarja myös ostoslistalla.
Mahdollisia vinkkejä jos löytyy niin purkamiseen kuin osiin liittyen olen kiitollinen vastauksista
 
Ylös Bottom