sporttivarttinen
Nuorempi jäsen
- Viestejä
- 1
Rellu ois viety talvisäilöön jossa talven aikana olisi tarkoitus tiputtaa apurunko alas ja paikantaa oikealta kuuluva kolina.
Minkälaisia kokemuksia/suosituksia on kohtalon tovereilla polyuretaani puslasarjasta? Kannattaako laittaa jos ei oo tarkoitus lähteä radalle? Auto jatkossakin vain kesä ajossa.
Alustasarja myös ostoslistalla.
Mahdollisia vinkkejä jos löytyy niin purkamiseen kuin osiin liittyen olen kiitollinen vastauksista
Minkälaisia kokemuksia/suosituksia on kohtalon tovereilla polyuretaani puslasarjasta? Kannattaako laittaa jos ei oo tarkoitus lähteä radalle? Auto jatkossakin vain kesä ajossa.
Alustasarja myös ostoslistalla.
Mahdollisia vinkkejä jos löytyy niin purkamiseen kuin osiin liittyen olen kiitollinen vastauksista