J
joutinen
Vieras
Classic 97 2-ltr abs
Takapää on kovin matalalla, noin 5-10 cm alle kuin pitäisi (renkaat tuskin ovat tavallista pienemmät). Muutenkin takajousitus on ylipehmeä, että tuntuisi keinuvan ihan jo pikkurillin voimalla.
Elikkä täytyisi avata ja ottaa tangot pois ja säätää vääntövarsia. Aiemmin listalla on R19:n tapauksessa erittäin hyödyllinen ohjeistus, jonka voisi laittaa korjausohjeiden palstalle.
MUTTA! Huomasin että Classicistani etummaisia tankoja en saa ulos, koska korin kanttaus (kaaren etuosa) on tiellä. Sitten vielä huomasin että Hayesin kirjassa ei ole mitään samanlaista akselistoa, vaikka tietty periaate on sama.
Onkohan Classicissa Lagunan takajousitussysteemi tai kuitenkin Classicille omanlaisensa?
Vai onko koko akselisto asennettu väärin?
Pitääkö tässä ruuvata koko akselisto irti ja sitten ruuvipenkissä säätää vääntövarsia? En ole ruvennut kurkkailemaan toisten ihmisten Classicien tai Lagunoiden alle, millaiset jousitusvärkit niissä on.
En oikein viitsisi lähteä sillekään tielle, että etsimään jotain romiksen akselistoa, jonka kunnosta ei voi olla varma.
Kuulostaa ehkä hiukan koomiselta ja oudolta tämä asiani, kuten aiemmatkin, mutta olisikohan jollakulla neuvoja? Entä missä ulkomaisessa linkissä näistä jousitusasioista on keskusteltu?
Takapää on kovin matalalla, noin 5-10 cm alle kuin pitäisi (renkaat tuskin ovat tavallista pienemmät). Muutenkin takajousitus on ylipehmeä, että tuntuisi keinuvan ihan jo pikkurillin voimalla.
Elikkä täytyisi avata ja ottaa tangot pois ja säätää vääntövarsia. Aiemmin listalla on R19:n tapauksessa erittäin hyödyllinen ohjeistus, jonka voisi laittaa korjausohjeiden palstalle.
MUTTA! Huomasin että Classicistani etummaisia tankoja en saa ulos, koska korin kanttaus (kaaren etuosa) on tiellä. Sitten vielä huomasin että Hayesin kirjassa ei ole mitään samanlaista akselistoa, vaikka tietty periaate on sama.
Onkohan Classicissa Lagunan takajousitussysteemi tai kuitenkin Classicille omanlaisensa?
Vai onko koko akselisto asennettu väärin?
Pitääkö tässä ruuvata koko akselisto irti ja sitten ruuvipenkissä säätää vääntövarsia? En ole ruvennut kurkkailemaan toisten ihmisten Classicien tai Lagunoiden alle, millaiset jousitusvärkit niissä on.
En oikein viitsisi lähteä sillekään tielle, että etsimään jotain romiksen akselistoa, jonka kunnosta ei voi olla varma.
Kuulostaa ehkä hiukan koomiselta ja oudolta tämä asiani, kuten aiemmatkin, mutta olisikohan jollakulla neuvoja? Entä missä ulkomaisessa linkissä näistä jousitusasioista on keskusteltu?