Change card battery

Akuman

Nuorempi jäsen
Onko tää joku kortin tyyppivika 04 Scenicissä kun oon vaihtanu patterin jo 8 kertaa vuoden aikana ja aina se vaan herjaa samaa. Niin ja nappulaa saa välillä painaa 10-15 kertaa ennen kuin ovet aukee/menee kiinni

Akuman

Nuorempi jäsen
Vs: Change card battery

Onko todella niin että muilla ei ole ongelmia tän kortin kanssa? Mulla oli kyllä aiemmin ihan eri käsitys. Täytyy sitten vetää pahat puheet Rellun sähkökeksinnöistä takas

jjvirtan

Aktiivinen jäsen

ja mä kun luulin että vain vanhoissa relluissa saa painella monta kertaa,,mutta että vieläkin..

HiTec

Eipä turhia höttyillä :)

Eiköhän nuo ole aika samat komponentit -04 Meganen kanssa ja itse olen havainnut kortin olevan aika kranttu stattiselle sähkölle :-\ Erityisesti kun taas on talvi ja kuivat ilmat tulossa, asia nousee jälleen ajankohtaiseksi. Yhden kortin olen jo meinaan tällä tavoin käräyttänyt :( Tuo aiheuttaa kokemuksieni mukaan myös tuota satunnaista toimimattomuutta => kortti pitää "resetoida" irroittamalla siitä paristo hetkeksi. Paristo takaisin ja taas toimii laakista - kunnes sitten tulee se vimonen kipuna ja uusi paristokaan ei enää auta => toista sataa eskoa laskua uudesta kortista ohjelmointeineen :'(

Itse olen ihmetellyt miksei tuossa korttihahlossa voisi olla samalla laturia. Hahlossaanhan kortti meinaan lepäilee aika useinkin ::) niin miksei sitä voisi ladata siinä samalla ja koskaan ei tarttisi paristoja enää uusia 8)

Juha™

Wouldn't know about that, Sir...

Nyt on ollut kortillinen Megane yli kolme vuotta, enkä kertaakaan ole vaihtanut niitä (ties kuinka vanhoja) paristoja jotka korteissa oli auto hankittaessa. Eli kyllä ne tosi huonoja ovat nuo Renaultin sähkölaitteet.

Akuman

Nuorempi jäsen

No nyt se ei avaa eikä sulje ovia enää ollenkaan. Millähän noi ovet saa kiinni kun se oikea avain sulkee vaan kuskin oven?

Sam

Jäsen

Mun Lagunassa se onnistui siten, että takaovesta sisään, sulje keskikonsoolissa olevasta napista kaikki ovet ja tule ulos ja ovi kiinni!

Akuman

Nuorempi jäsen

Sam sanoi:
Mun Lagunassa se onnistui siten, että takaovesta sisään, sulje keskikonsoolissa olevasta napista kaikki ovet ja tule ulos ja ovi kiinni!
Muuten hyvä mutta mulla ei mene se takaovi lukkoon.

Akuman

Nuorempi jäsen

Akuman sanoi:
Sam sanoi:
Muuten hyvä mutta mulla ei mene se takaovi lukkoon.
Ei tuu selvyyttä tähän hommaan oikein mistään. Bilia sanoo vaan että osta uus avain. Tähän täytyy sanoa että en tule koskaan ikinä ostamaan enää ranskalaista autoa!! olis pitänyt uskoa jo edellisen (picasso) jälkeen.

Ylös Bottom