Capturen Festival ja Intens mallien erot???

muntsa

olli
Voisiko joku kertoa mitä eroa noilla malleilla on? Itse en löytänyt mitään! Paitsi, että tuo Festval malli on kadonnut Renaultin hinnastosta 2021. Vanhemmassa hinnastossa molemmat olivat saman hintaisia? Ja 2021 Festival mallia löytyy ainakin käytettynä???

Petsku76

Aktiivinen jäsen
Voisiko joku kertoa mitä eroa noilla malleilla on? Itse en löytänyt mitään! Paitsi, että tuo Festval malli on kadonnut Renaultin hinnastosta 2021. Vanhemmassa hinnastossa molemmat olivat saman hintaisia? Ja 2021 Festival mallia löytyy ainakin käytettynä???
Festivalissa tuli sen lanseeraushetkellä kaupanpäällisenä verrattuna Intensiin mm. Bose-audiojärjestelmä, kaksivärimaalaus, haineväantenni, älypuhelimen latausalusta jne. En tiedä mikä tilanne nykyään, liekkö jo Intensin vakiovarusteita?

mikro

Jäsen
Mulla reilun vuoden ikäinen Intens ja siinä nuo muut paitsi Bose. Tuosta Bosesta sen verran, että mistä tuon voi tunnistaa ettei olisi tässäkin mulla tuo? Tuon tiedon antoi myyjä aikoinaan ettei olisi? Oli miten tahansa, niin ihan riittävän hyvin tuo soi meikäläiselle. ( Niin, tämä auto tuli ostettua suoraan "näyteikkunasta" kun oli esittelyautona )
Tuli vilkastua esitettä ja ilmeisesti multa puuttuu tuo Bosen bassokaiutin tavaratilasta? ei ainakaan ole tullut huomattua joten kai tämä sitten on ilman tuota Bosea.

Viimeksi muokattu:

Petsku76

Aktiivinen jäsen
Tuosta Bosesta sen verran, että mistä tuon voi tunnistaa ettei olisi tässäkin mulla tuo? Tuon tiedon antoi myyjä aikoinaan ettei olisi? Oli miten tahansa, niin
Tuli vilkastua esitettä ja ilmeisesti multa puuttuu tuo Bosen bassokaiutin tavaratilasta? ei ainakaan ole tullut huomattua joten kai tämä sitten on ilman tuota Bosea.
A-pilarien diskanttikaiuttimissa on pienet Bose-logot, jos autossa on kyseinen järjestelmä. Lisäksi Easylinkistä löytyy ääniasetuksista Bose-valikko, jossa on joitain surround asetuksia jne.

Festivalin mukana tuli myös valkoinen sisäsomistesarja, joka unohtui yllä mainita.

Akseli

Aktiivinen jäsen
Eikös se Festival malli ollu joku kampanja? Siksi poistunut hinnastosta.
Cliostakin oli Festival malli.

mikro

Jäsen
Olisko ollut niin että nuo viimeiset Captur I ja edellinen Clio malli olisi myyty pois noilla Festival versioilla? Voin olla ihan väärässäkin?

Petsku76

Aktiivinen jäsen
Olisko ollut niin että nuo viimeiset Captur I ja edellinen Clio malli olisi myyty pois noilla Festival versioilla? Voin olla ihan väärässäkin?
Captur II mallista asetettiin myyntiin vuoden 2020 aikana Festival -kampanjamallisto, muistaakseni Clio V mallista myös. Eli kyseessä oli tuolloinen Intens -malliversio, johon oli lisätty kaupanpäälliseksi yllämanittuja lisävarusteita, jotka olisi muutoin maksaneet extraa. esim. kaksivärimaalaus.
Maahantuoja tilasi ilmeisesti autoja melko reilusti varastoon, koska niitä oli myynnissä uutena vielä pitkälle 2021 kevääseen asti.

Viimeiset Captur I:set ja Clio IV:t taidettiin myydä "Fete"-kampanjalla.

Petsku76

Aktiivinen jäsen
Katselin uusia Captur-hinnastoja ja onko tosiaan niin, että kelluva keskikonsoli ja e-shifter on nykyään aina lisävaruste myös Intens -varustetasossa. Ilmeisesti älypuhelimen latausalustaakaan ei ole enää saatavilla. Näyttäisi myös, että Bose-audiosysteemikin on pudonnut pois varustevalikoimasta....
Eli jotain juttuja tulee lisää, mutta hinnan kompensoimiseksi samalla jotain lähtee pois.

Ylös Bottom