Avainkorttien - avainten ohjelmointi

Gagarin

Jäsen
Muija sit meni särkemään GS II avainkortin niin ettei siitä enää tule kalua. Ilmeisesti uusi Renaultilta ostettuna maksaa noin 300 euroa. Olen tässä katsellut, että vinkuintia-osastolta saisi "ohjelmoitsijaa" ja blanko-avaimia. Ohjelmointi ilmeisesti tapahtuu niin päin että autolle kerrotaan että tämä avain jatkossa toimii sinussa. Eikä siis varsinaisesti ohjelmoida sitä avainkorttia mitenkään.

Onko kenelläkään näistä mitään kokemusta / käsitystä? Noin satasella sais tuommoisen "ohjelmointilaitteen" + aihion, kannattaiskohan tuohon lottoon lähteä?

Laguna00

Moderaattori
Ylläpidon jäsen
Vs: Avainkorttien - avainten ohjelmointi

Mä itse käyttäisin tämän: http://renaultkeskustelu.net/foorumi/index.php?topic=13941.0 loton sijaan.

Renumään

Aktiivinen jäsen

Jep, multa löytyy apuja noihin korttiasioihin tarvittaessa. "Laguna00" jo laittoikin linkin.

Gagarin

Jäsen

Kiitos neuvosta, laitoin viestiä, katotaan mitä tapahtuupi. Jostakin syystä en tuota toista ketjua löytänyt kun yritin asiasta etsiä tietoa, ehkä vaan jästipäänä käytin jotenkin vääriä hakutermejä.

Laguna00

Moderaattori
Ylläpidon jäsen

Siltä varalta mä tuota linkkiä tarjosin jotta jos ei ole sinulle silmään tarttunut. ;D

Renumään

Aktiivinen jäsen

Topicin aloittajan ongelma on hoidettu kuntoon ja samalla oli puhetta näistä ohjelmointilaitteista jne. Suosittelen vahvasti jättämään ns. kiinakaapelit näissä asioissa väliin. Niilläkin homma onnistuu, jos onnistuu, mutta riski esim. UCH:n tilttiin menemisen kanssa on olemassa. Uuden yksikön hommaaminen merkkiliikkeestä ohjelmointeineen maksaa moninkertaisesti vs. uusi avain merkkiliikkeestä (puhumattakaan allekirjoittaneelta). Tämä vain vinkkinä näitä asioita harkitseville. ;)

Ylös Bottom