R renuttaja Nuorempi jäsen Viestejä 6 18 Maaliskuu 2014 #1 Jos vaihtaa avainkortin-lukijan, tulee mukaan uusi avain. KYSYMYS. Toimiiko keskuslukitus uudella kortilla ???
Jos vaihtaa avainkortin-lukijan, tulee mukaan uusi avain. KYSYMYS. Toimiiko keskuslukitus uudella kortilla ???
joker-1979 Aktiivinen jäsen Viestejä 766 18 Maaliskuu 2014 #2 Vs: avainkortti ja -lukija Uusi kortti pitää koodata autoon sopivaksi, muuten ei toimi. Itse kortinlukijaa ei tarvitse koodata autoon sopivaksi..
Vs: avainkortti ja -lukija Uusi kortti pitää koodata autoon sopivaksi, muuten ei toimi. Itse kortinlukijaa ei tarvitse koodata autoon sopivaksi..
K keijokos Aktiivinen jäsen Viestejä 1 978 18 Maaliskuu 2014 #3 Vs: avainkortti ja -lukija Eli itse kortinlukija saa olla mistä vaan mutta kortti pitää olla autoon sopiva
Vs: avainkortti ja -lukija Eli itse kortinlukija saa olla mistä vaan mutta kortti pitää olla autoon sopiva
R Renumään Aktiivinen jäsen Viestejä 589 18 Maaliskuu 2014 #4 Vs: avainkortti ja -lukija keijokos sanoi: Eli itse kortinlukija saa olla mistä vaan mutta kortti pitää olla autoon sopiva Klikkaa laajentaaksesi.. Kyllä, juuri näin. Lukija ei ole mitenkään koodattu palikka.
Vs: avainkortti ja -lukija keijokos sanoi: Eli itse kortinlukija saa olla mistä vaan mutta kortti pitää olla autoon sopiva Klikkaa laajentaaksesi.. Kyllä, juuri näin. Lukija ei ole mitenkään koodattu palikka.