Avainkortin pysyvä liimaus?

clio_rt

Jäsen
Moi

Millä liimalla olette saaneet uudet/puretut avainkortit pysymään kasassa.
Mä olen kokeillut kahteen avaimeen pikaliimaa ja bilteman super-epoksia mutta ei toimi.
Kummatkin liimat murtuivat kuukauden sisällä.

Siis millä saisi homman kuntoon kerralla ja vaimon luottamuksen palautettua relluihin.
Kortin halkeaminen oli viimeinen niitti :(

gratnak

Jäsen
Vs: Avainkortin pysyvä liimaus?

En oo itse liimannut, mutta tuollaiseen käyttöön kenties notkempi liima olisi parempi ettei murru. Esimerkiksi ihan kontaktiliima tai jokin "kovettumaton" rakennusliima tai sikamassa.

Mut kyllä se korttikin varmaan periksi antaa jos siihen laittaa liimat mitkä eivät petä ja noin kovalla käytöllä on ;)

skara

Aktiivinen jäsen

Tiedä noista liimoista, ite laiton ihan läpinäkyvää pakkausteippiä ympärille ja on toiminu. Sekä helppo sit taas purkaa ku seuraavan kerran irtoo joku osa kortista :D

VAIMOLLARENU

Jäsen

Meillä toisessa kortissa ongelmana halkeama eli "hätäavain" ja paristo tuppasivat irtoamaan. Vedin ympäri mustaa muoviertsaa ja pysyy hyvin kasassa.

MTI

Aktiivinen jäsen

wurth:in pikaliimalla liimasin ja hyvin pysyy nipussa. Aukeaa myös helposti tarvittaessa mattopuukolla

zeikki90

Kyllä se kuumaliimalla pysyy

Kirpputorilta ostin pikaliimaa maksoi 1e 3kpl pikkutuubeja ja sillä pysynyt jo puolvuotta :D

masi

Jäsen

Laitetaan tähän ihan sen vuoksi jos joku avainsanoilla hakee jotain ratkaisua...

Itse käytin avainta täällä niin säästyi aika ja vaiva: http://keyrepair.co.uk/

Ylös Bottom