Avaimen koodaus

tanie

Nuorempi jäsen
Ostin Lagunan vm 2004 ja sain mukaan vain yhden avaimen.Kyselin liikkeistä uutta avainta ja hinnat olivat tajuttoman suuret.No näppäränä tyttönä tilasin Ebayn kautta avaimen ja ajattelin sen käydä koodaamassa Laakkosella. Nyt kumminkin kuulun että koodauksen voi tehdä itse, pitääkö paikkansa? Vastauksesta kiitollinen olisin :)

kimbe

Tunnettu jäsen
Vs: Avaimen koodaus

Millaistakohan vastausta tähän odotat; pitää paikkaansa. Kaikenhan voi tehdä itse, vaikka sen koko auton, kunhan on riittävästi rahaa, työkaluja, tietoa, osaamista etc. Jossakin mittakaavassa noita edellä mainittuja tarvitaan myös siihen avaimen koodamiseen, joten ihan tuosta vaan niks naks ratin nappeja painelemalla se ei onnistu. Ja kovasti epäileväinen olen, että noinkohan siellä laakkosella suostuisivat edes yrittämään sitä kiina-avaimesi ohjelmoimista.

Fuego Turbo

Tunnettu jäsen

Jos viitsit yhtään katsella,niin löydät täältäkin yhteystietoja mitka hakea apua avaimiin. On totta,että merkkiliike ottaa avaimesta ja koodauksesta paljon, mutta esim. Www. autonavaimet sivustolla tarjotaan esim. Lagunaan avainkorttia ja siinä samassa sanotaan,että koodaus välttämätön. Joten teet sen koodauksen missa vain niin ainahan se maksaa. Pääkaupunkiseudulla kannattaa ottaa yhteyttä nimimerkkiin Renuman.

Renumään

Aktiivinen jäsen

Merkkiliike ei pysty näitä "kiina-avaimia" ohjelmoimaan, joten se kannattaa unohtaa. Sen verran omaa palvelua pitää mainostaa, että allekirjoituksen linkistä ja tästä löytyy apua näihin.

http://renaultkeskustelu.net/foorumi/index.php?topic=13941.0

Ylös Bottom