Autokorjaamo tai varaosaliike, jossa olet saanut hyvää palvelua

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mika300zx
  • Aloitettu Aloitettu

Jame

Jäsen
Vs: Autokorjaamo tai varaosaliike, jossa olet saanut hyvää palvelua

Käväisin öljynvaihdossa Torek-Auto nimisessä liikkeessä. Palvelu oli ihan OK, hinta ei ehkä ihan edullisimmasta päästä (104 € sis. 5 litraa Q8-öljyä = 68 € ja suodattimen). Mutta mainitsemisen arvoista tässä mielestäni oli että homma hoitui ns. odottaessa ja korjaamo on auki arkisin klo 19 asti.

Ei viitsisi jättää koko päiväksi autoa pajalle varttitunnin homman takia ja taas iltasella ei monessa paikassa onnistu kun mekatsut karkaavat kotiin jo 15.30. Selkeästi siis vetivät homman kotiin noilla aukioloajoilla.

Anxi_RTF

Jäsen

Auto- ja Metallityö, Harri Uunimäki, somero

Mukavaa palvelua ja auto tulee aina kuntoon! edullinenkin vielä

Ketsu

Jäsen

En ole aina ollut Oulu Wetterin kaveri. Nyt pari viimeisintä käyntiä on mennyt oikein mukavasti. Viimeisin ilmastointihuolto varsinkin. Työn teki asentaja, jolla oli kokemusta ja näkemystä ja mikä tärkeintä omana autonaan samanlainen II laguna kuin itselläkin. Joskus aikoinaan oli sukset ristissä pahemman kerran. Parempaan suuntaan ovat menossa.

siksi100

Nuorempi jäsen

Autto Tampereen Hervannassa huolsi Clioni hyvin. Palvelu auton vastaanotossa ja luovutuksessa olivat erinomaisia.

balanced

Jäsen

Ääni Kujalalle / Renaulthuollolle Korsossa täältä myös. Ajan sai viikon päähän ja palvelu oli asiallista, kuten mielestäni hinnoittelukin. Hinta työlle selvisi saman tien puhelimessa aikaa varatessa ja tuli sellainen vaikutelma että ovat aidosti kiinnostuneita reppanan rellun hyvinvoinnista.

Fuego Turbo

Tunnettu jäsen

Usean kerran olen korjauttanut/huollattanut lähes kaikki Renaultit Pirkanmaalla Vesilahdessa Raikon poikien huoltokorjaamossa (Raikon huoltokorjaamo, Valkkistentie,Valkkinen) Ei ole oikeastaan ollut mitään sellaista vikaa mikä ei olisi kuntoon tullut tai ainakin tieto siitä mitä pitäisi tehdä. Tuntitaksa on muistaakseni vuoden alusta 2013 noussut 65e, joka on kyllä asiallinen.

Sen verran monta Rellua pihassa on ollut,että mielestäni he ansaitsevat jo VALTUUTETUN Renault huollon kyltin ja maineen. SUOSITTELEN!

Sitten toinen korjaamo, jota olen saanut käyttää sijaitsee HUITTISISSA
Auto- ja konekorjaamo Metsämäki, Korvenkyläntie, joka samalla kuuluu AD.autokorjaamoketjuun.
Ensimmäisen kerran tarvitsin heidän palveluitaan,kun Traficista pääsi kytkimen työsylinteri yllättään. Ystävällinen omista tuli hinaamaan autoliiton palvelun turvin hinurilla ja homma hoitui. käytettyjen tuntien perusteella ei voinut moittia laskun hintaan. Toisen kerran ajoin suoraan sinne,kun akku valo paloi. Siellä hoitui kaikki ja vähän enemmänkin. Suosittelen lämpimästi.

Pitkän harkinnan jälkeen laitan tänne kommentin ja diblomaattisesti: Turun kuntotesti ja korjaus -liikkeessä ei suostunut vaihtamaan vesipumppua, vaikka jakohihnan vaihdossa tilasin myös vesipumpun vaihdon. Sitä vastoin minulta kysymättä vaihtoi pakoputken takapöntön kannatinkumit. Tätä liikettä on yleisesti kehuttu, itse olen osittain pettynyt.

Fuego Turbo

Tunnettu jäsen

baumelesdames89 sanoi:
Pitkän harkinnan jälkeen laitan tänne kommentin ja diblomaattisesti: Turun kuntotesti ja korjaus -liikkeessä ei suostunut vaihtamaan vesipumppua, vaikka jakohihnan vaihdossa tilasin myös vesipumpun vaihdon. Sitä vastoin minulta kysymättä vaihtoi pakoputken takapöntön kannatinkumit. Tätä liikettä on yleisesti kehuttu, itse olen osittain pettynyt.

Jospa ne totesivat vesipumpun sitten ehjäksi? Pakoputken kannatinkumit nyt ei montaa euroa maksa, hyvä vain jos vaihtoivat. Rikkinäisestä kannatinkumista useinmiten alkaa suuremmat viat. Pahimmassa tapauksessa menee vielä poikki kokoputkisto,kunm hankautuu jostain tarpeeksi.

Maarit

Jäsen

Lohjalla Lohjan Autohuolto www.lohjanautohuolto.fi. Asiantuntemusta löytyy erityisesti Relluista. Minulle tätä suositeltiin ja olen ollut erittäin tyytyväinen.

F

France

Vieras

Autovikkula Oy. Ojantie 28, 28130 Pori.

Moottoriöljy + öljynsuodatin + öljypropun tiiviste vaihdettu. Palvelu oli hyvää ja Renault-tuntemusta tuntui olevan.

Hintataso ainakin tuon Clion 1.2 TCe öljynvaihdolle oli mielestäni kohdallaan, kaikkinensa hinta jäi 69€:n.

Toimitilat toki pienehköt, eikä odotustilaa tms. Tämä lienee pienemmissä korjaamoissa ennemminkin sääntö kuin poikkeus eikä itseäni haitannut yhtään.

Voisin käyttää uudestaankin ja uskallan suositella paikkaa. Uskoisin että tietotaitoa heiltä kyllä löytyy jos jotain varsinaista vianhakua tai korjausta pitäisi Renaultiin suorittaa.

kurkimies

Aktiivinen jäsen

Fuego Turbo sanoi:
baumelesdames89 sanoi:

Jospa ne totesivat vesipumpun sitten ehjäksi? Pakoputken kannatinkumit nyt ei montaa euroa maksa, hyvä vain jos vaihtoivat. Rikkinäisestä kannatinkumista useinmiten alkaa suuremmat viat. Pahimmassa tapauksessa menee vielä poikki kokoputkisto,kunm hankautuu jostain tarpeeksi.

Jos jakopäänremonttiin on tilattu vesipumpun vaihto, se vaihdetaan myös. Ja jossain autoissa on takuujuttu vaihtaa vesipumppu samalla.

Poppaloora

Jäsen

Raisiossa Koneasennus Hannula
Pajakatu 1
20320 Turku
P.0207756090

twingisti

Eläkeläinen

ZAMZAM korjaamo ja huolto helsinki roihupelto.Twingoon veto-akselien vaihto ja moottori öljynvaihto nopea ja halpa toiminta.

Juntunen

Aktiivinen jäsen

baumelesdames89 sanoi:
Pyörittääkö tässä huolletussa autossa jakohihna vesipumppua? Jos se on apulaitehihnalla niin vaihtaminen sitten jos ja kun alkaa vuotamaan niin on kuitenkin pienehkö homma. Vaikka tokihan korjaamon pitäisi aina tehdä asiakkaan tilaamat työt jos ne ei ihan järjettömiä ole.
Viimeksi kun vaihdoin Meganeen jakohihnan ja moniurahihnan, jätin vesipumpun vaihtamatta ja sillä ajettiin vielä yli 50tkm kunnes hajosi sitten ihan muualta. Se vesipumppu voi kestää auton iän tai sitten ei, tuurista kiinni.

Ylös Bottom