AJOTIETOKONE

Hammond56

Jäsen
Osaako joku sanoa missä vika kun pyytää vaan öljynvaihtoa vaikka just öljyt vaihtoivat öljypisteellä.Eivät saaneet millään kuitattua sitä.???
Jakoavain ja vaihda öljyt tietokoneessa vaan lukee.Lähteeköhän tuo jos käyttää akunmiinusnapakaapelia irti?

kimbe

Tunnettu jäsen
Eivät saaneet millään kuitattua sitä.???
Itse vastasit jo kysymykseesi. Eihän tuo lähde, ellei sitä kerran ole kuitattu. Ihan niin fiksu se tietokone ei ole, että se pelkästä öljynvaihdosta tietäisi, että nyt ne öljyt on vaihtuneet.

Veikkaisin, että joku osaisi paremmin antaa ohjeet siihen huoltovälilaskurin nollaukseen, jos kertoisit edes että mistä ajoneuvosta on kyse.

Hammond56

Jäsen
Itse vastasit jo kysymykseesi. Eihän tuo lähde, ellei sitä kerran ole kuitattu. Ihan niin fiksu se tietokone ei ole, että se pelkästä öljynvaihdosta tietäisi, että nyt ne öljyt on vaihtuneet.

Veikkaisin, että joku osaisi paremmin antaa ohjeet siihen huoltovälilaskurin nollaukseen, jos kertoisit edes että mistä ajoneuvosta on kyse.
Kylläpä olet viisas.Kyllä siinä kysymyksessä lukee että yrittivät kuitata,mutta ei onnistunut.En mä pöljä ole.Renault Laguna 2.0 litranen kyseessä.

kimbe

Tunnettu jäsen
Kylläpä olet viisas.Kyllä siinä kysymyksessä lukee että yrittivät kuitata,mutta ei onnistunut.
No voi jösses. Itse kysyit että: "Osaako joku sanoa missä vika kun pyytää vaan öljynvaihtoa". Miksiköhän sitten kysyt, jos kerran tiesit, että mistä se johtuu?

Hammond56

Jäsen
No voi jösses. Itse kysyit että: "Osaako joku sanoa missä vika kun pyytää vaan öljynvaihtoa". Miksiköhän sitten kysyt, jos kerran tiesit, että mistä se johtuu?
No on täällä tosiaan pöljää sakkia.Siksihän mä kysyin että missä vika on kun ei ammattilaisetkaan saanut tietokonetta kuitattua.Menikö jo kaaliin.En turhia kysele.Älkää paskaa täällä jauhako.Asiallisia tai tulee klubista lähtö.

kimbe

Tunnettu jäsen
:eek: :D:D Paina nyt prkl siinä huoltonäytön kohdalla sitä viiksen nappia tarpeeksi pitkään ja tule sitten uudestaan piipittämään, jos ei auta. Mistä klubista sä oot lähössä?

MTI

Aktiivinen jäsen
En oo varma lagunasta, mutta scenic II:ssa huoltoväli oli liian pitkään ollut nollaamatta, niin ei pystynyt enää viiksestä nollaan. Piti tietokoneella (clipillä ainakin onnistui) asettaa haluttu huoltoväli uudestaan. Tämän jälkeen taas toimii viiksestäkin nollaus.

Hammond56

Jäsen
:eek: :D:D Paina nyt prkl siinä huoltonäytön kohdalla sitä viiksen nappia tarpeeksi pitkään ja tule sitten uudestaan piipittämään, jos ei auta. Mistä klubista sä oot lähössä?
En ole lähössä mistään klubista.Sä taidat tolla asenteella kohta lähtee tästä klubista.Älä enää mulle kirjoittele ja vittuile.Piste.

kimbe

Tunnettu jäsen
Älä enää mulle kirjoittele ja vittuile.Piste.
Koitapa nyt vetää happea ja rauhoittua. Se olit kyllä sinä, joka täällä alkoi pöljäksi nimittelemään ja vetämään hernettä nenään. Tuosta sun avausviestistä ei todellakaan kukaan ota selvää, että mitä on oikeasti yritetty, ja ennen kaikkea että mistä laitteesta on kyse.

Pikkuhukka

Jäsen
Kannattaa tosiaan vähän rauhoittua ja miettiä mitä kirjoittelee. Tuo aloitus oli sarjassamme "Autossani on vikaa, mitä tehdä?".
Oletetaan että tommoisen oksennuksen jälkeen saa oikeat vastaukset.

Googlea kannattaa kans kokeilla:
laguna 2006 service light reset
Tulee ohjetta ja videota.

Ylös Bottom