Ajoneston poisto

keslog

Jäsen
Vs: Ajoneston poisto

Renault Clio Mk2 1998-2006 Ignition Transponder Receiver Immobiliser tuollainen löytyi e-baystä näkee mitä tarkoitan

JaLe

Aktiivinen jäsen

keslog sanoi:
Eikös siellä virtalukon yläpäässä ole semmonen panta jossa kulkee ohut johtokieppi jos siitä on piuha poikki niin ei käynnisty

Joo on siinä se lukupuola virtalukon ympärillä, mutta sitäkin on vaihdeltu tästä varaosa autosta ja ei apua.. ::)

Clioonhan saa tuollaista hienoa OBD pistokkeeseen laitettavaa ohittajaa, mutta kun käy vain clioon... http://www.remotekey.co.uk/cars/renault/clio2/

keslog

Jäsen

Siinä pitäis olla sen auton avain sen kehän lähellä mistä se kehä on otettu Mä laitoin motonetin virtalukon ja otin vanhan avaimen nappiosan ja istutin sen motonetin avaimen siihen

JaLe

Aktiivinen jäsen

keslog sanoi:
Siinä pitäis olla sen auton avain sen kehän lähellä mistä se kehä on otettu Mä laitoin motonetin virtalukon ja otin vanhan avaimen nappiosan ja istutin sen motonetin avaimen siihen

Tuo kehä ei ole sidoksissa tiettyyn avaimeen, vaan se vain lukee avaimen ja boxi saa puolan lukema koodin. ::)

Tätä lukupuolaa on vaihdeltu moneen kertaan noista kahdesta eri varaosa autosta kun tässä kyseisessä autossa ollut ennenkin näitä ajonesto ongelmia ja muinoin heräsi henkiin kun otti toisesta varaosa autosta tuon lukupuolan ja nyt niitä on vaihdeltu ristiin rastiin tuon käyntikuntoisen varaosa auton kanssa..

UIR-205

Nuorempi jäsen

Hei olen kiinnostunut....auto stopissa ja mies, Urjalassa t Seppo Lampinen 050 3700 233 kiitos

Ylös Bottom