Ajonesto päällä

Muha

Nuorempi jäsen
Mulla on käynyt niin että ajoesto on tullut päälle eikä se lähde pois kummallakaan autoavaimella. Olisko kellään minkäänlaista tietoa mitä mun kannattais tehdä? Kaikesta ohjeista olen kiitollinen!

keijokos

Aktiivinen jäsen
Vs: Ajonesto päällä

Voisit tietysti kertoa mistä on kysymys, autosta vai eli tarkkaan pitäisi ilmoitella malli,vuosimalli,tyyppi ym ja sitten voi tulla neuvoja.

keslog

Jäsen

Megane 1 oli takalasinpyyhin ja oikean puolen seisontavalon sulake kytketty samaan ajon eston kanssa

Renumään

Aktiivinen jäsen

Onko molemmat avaimet olleet säännöllisesti käytössä? Jos on ja toiminut molemmilla aiemmin, niin avainvika ehkä poissuljettu, ei toki mahdoton. Antennirengas, uch, suihkutuksen ecu tai johdot näiden välillä, siinä ne vaihtoehdot oikeestaan on? Missäpäin auto on?

Vikakoodien luku Clipillä tai muulla immopuolelle pääsevällä testerillä suotavaa, jollei halua turhaan kokeilla osia arvaamalla.

Tuolla samaa ongelmaa; http://renaultkeskustelu.net/foorumi/index.php?topic=14700.0

Muha

Nuorempi jäsen

Yks avain ei oo vaan toiminu kunnolla jota en oo käyttäny sitä alusta asti ku ostin auton nii toista avainta vaan sitten. Mä en oikeesti tiedä kauheesti noista autoista olis vaan todella hienoo tietää mitä vois tehdä seuraavaks, jotkut ehdottanut lukkoseppää jos veisin avaimet jos avainsirussa olisi jotain vikaa. Turusta olen ja jos joku täältä päin joku joka tietää asiasta vähän paremmin ku minä olisi kivaa jos voisi ottaa yhteyttä ja tulla käymään. Olisin siitä erittäin kiitollinen jopa maksaisin siitä jotain jos vaan saisi auton siitä kuntoon.

a.e

Aktiivinen jäsen

Tuolla tuommoinen kikka ajonestoon ootko kokeillu. ei välttämättä toimi mutta
ei mitään menetäkkään.

https://www.youtube.com/watch?v=1sYhHxudt-8

Muha

Nuorempi jäsen

En mä oikein tiedä noista hommista mitään, niin haluan varman päällä.

pasiv

Aktiivinen jäsen

Kannattaa kokeilla tuota a.e:n suosittelemaa youtube video kikkaa ensimmäiseksi ;).

Renumään

Aktiivinen jäsen

Muha sanoi:
En mä oikein tiedä noista hommista mitään, niin haluan varman päällä.

Jos haluat ns. helpon ratkaisun, niin vie auto merkkiliikkeeseen ja pyydä laittamaan kuntoon. Toi videon mukainen testaus ja antennirengas on vielä ne "halvat" ja helpot kokeilut, muut vaatii kyllä testeriä ja perehtymistä asiaan.

Laitoin yv:n vielä yhdestä vaihtoehdosta. ;)

Muha

Nuorempi jäsen

Hei!

Niin onko kellään tietoo meniskö se vikakoodilukijalla kuntoon ?

Renumään

Aktiivinen jäsen

Ei vikakoodien lukeminen ja/tai nollaaminen autoa korjaa. Sillä kannattaa aloittaa, jos meinaa auton korjata ja ei halua osia arvalla vaihdella.

Ylös Bottom