ajonesto megane-98

viinamäkiracing

Nuorempi jäsen
Vs: ajonesto megane-98

Sanokaas nyt viisaammat mitä tehdään...
Ohjainlaitediagnoosi Käynnistyksenesto vikamuisti huomautus...
23 Yhteys, antenni-ohjainlaite...Maavuoto
24 Tunnistinkäämi...Oikosulku (plusjänn.)
25 Tunnistinkäämi...Maavuoto

Tässä paikallisen korjaamon diagnoosi...eivät suostuneet tekemään autolle hevon helevettiä...
Siis ajonesto päällä..ei hurise bensapumppu..ei tuu kipinää...ei oo lähtenyt käyntiin moneen kuukauteen...eikä lähe...vika tuli heti katsastuksen jälkeen...
Nyt on hermot riekaleina...tyttären auto ja tarviis sitä just nyt niin perk......i.......vienkö Auto-Salpaan Lahteen vai vienkö jt-autohuoltoon Parolaan..vai mitä sille pitäs tehdä ettei lasku olis sitä 1000 euroa....
Oon kylän kolleille luvannut 200 euroa heti kun laittaa sen käyntii ja ottaa sen ajoneston helevettiin tommasesta vanhasta paskasta..mut ei oo seppää löytynyt...

a.e

Aktiivinen jäsen

Saat rellu liikkeestä sen ajoneston ohituskoodin joka näppäillään
keskikonsolin napista, palstalla oli jossain tarkemmat ohjeet ohitus koodin
syöttämiseen. :D

Saat ohjeet varmaan myös liikkeestä.
Siinä on vaan se että joutuu aina kun lähtee liikkelle niin joutuu
näppäilemään koodin uudelleen.
???
Täällä oli myös puhetta viper hälyttimestä jonka voi itse asentaa ja joka pitäisi
puheitten mukaan korvata alkuperäinen ajonesto,tuosta en tosin ole varma.
Muistaakseni hälytin.com myi noita vipereitä.
Koeta etsiä tuolla haulla palstalta niin löydät tuosta viperistä enemmän tietoa.

mekanekoupe

Jäsen

viinamäkiracing sanoi:

Tässä paikallisen korjaamon diagnoosi...eivät suostuneet tekemään autolle hevon helevettiä...
Siis ajonesto päällä..ei hurise bensapumppu..ei tuu kipinää...ei oo lähtenyt käyntiin moneen kuukauteen...eikä lähe...vika tuli heti katsastuksen jälkeen...
Nyt on hermot riekaleina...tyttären auto ja tarviis sitä just nyt niin perk......i.......vienkö Auto-Salpaan Lahteen vai vienkö jt-autohuoltoon Parolaan..vai mitä sille pitäs tehdä ettei lasku olis sitä 1000 euroa....
Oon kylän kolleille luvannut 200 euroa heti kun laittaa sen käyntii ja ottaa sen ajoneston helevettiin tommasesta vanhasta paskasta..mut ei oo seppää löytynyt...

Missä päin auto on?, olen tulossa lahteen joku päivä tampereelta. Laita sähköpostia, en osaa kertoa mikä on vikana, ennen kun pääsen mittailemaan. urho@sahkoposti.zzn.com

a.e

Aktiivinen jäsen

viinamäkiracing sanoi:
tyttären auto ja tarviis sitä just nyt niin perk......i.......

mekanekoupe sanoi:
Missä päin auto on?, olen tulossa lahteen joku päivä tampereelta. Laita sähköpostia, en osaa kertoa mikä on vikana, ennen kun pääsen mittailemaan.

Ootko mekanekoupe poikamies.
Vai mittailemaan.....
;) ;) ;D ;D

mekanekoupe

Jäsen

a.e sanoi:
viinamäkiracing sanoi:
tyttären auto ja tarviis sitä just nyt niin perk......i.......

mekanekoupe sanoi:
Missä päin auto on?, olen tulossa lahteen joku päivä tampereelta. Laita sähköpostia, en osaa kertoa mikä on vikana, ennen kun pääsen mittailemaan.

Ootko mekanekoupe poikamies.
Vai mittailemaan.....
;) ;) ;D ;D

En, vaimon vanhemmille ollaan menossa, tarvitsen tekosyyn miksi en jaksa istua siellä, nii ja sekin vielä että saisi ihminen auton kuntoon ilmaiseksi kun luultavasti tiedän missä vika on 5 minuutin mittailujen jälkeen.
Jos totta puhutaan, taustalla on kuitenkin ajatus siitä, että neitsykäinen tulee itse esittelemään autoansa ja saisi sitten piirakkaa jos sen saa kuntoon.

mekanekoupe

Jäsen

manyga sanoi:
Aiheen nosto. Onko siis niin, että jos avaimen päästä ei sitä valoa tule, että patteri on loppu? Vai onko silloin avain rikki kokonaan? Ja voiko sen patterin vaihtaa itse? Ja mistä saa?

Avaa ruuvi avaimesta ja poista kansi.
Ruokakaupasta ei varmaankaan löydy oikean tyyppisiä pattereita, ne ovat normaalia ohuempia 3 volttisia.
Ainakin biltemasta löytyy ja autotarvike/sähkö/elektroniikkaliikkeistä.

manyga

Nuorempi jäsen

mekanekoupe sanoi:
manyga sanoi:
Aiheen nosto. Onko siis niin, että jos avaimen päästä ei sitä valoa tule, että patteri on loppu? Vai onko silloin avain rikki kokonaan? Ja voiko sen patterin vaihtaa itse? Ja mistä saa?

Ruokakaupasta ei varmaankaan löydy oikean tyyppisiä pattereita, ne ovat normaalia ohuempia 3 volttisia.

Patteri löytyi, ja ihanMiniManista! Mutta eipä tullut avattua avainta niin paljon, että olisin tajunnut siinä olevan 2 patteria sisällä. Pitä siis ostaa vielä se toinenkin, vaika avain kyllä toimii jo tuon yhden vaihtamisen jälkeen. Joten kiitos vaan vastaajille.

mekanekoupe

Jäsen

manyga sanoi:
mekanekoupe sanoi:
manyga sanoi:

Patteri löytyi, ja ihanMiniManista! Mutta eipä tullut avattua avainta niin paljon, että olisin tajunnut siinä olevan 2 patteria sisällä. Pitä siis ostaa vielä se toinenkin, vaika avain kyllä toimii jo tuon yhden vaihtamisen jälkeen. Joten kiitos vaan vastaajille.

Tuskin toimii kauan jos vain toisen vaihdat.

viinamäkiracing

Nuorempi jäsen

viinamäkiracing sanoi:

Niinhän siinä kävi et vein Rellun Hattulaan JT-Autohuoltoon ja tänään soitteli et Megane käy ja kukkuu...huh huh huh...toukokuussa kävi edellisen kerran...

a.e

Aktiivinen jäsen

viinamäkiracing sanoi:
Niinhän siinä kävi et vein Rellun Hattulaan JT-Autohuoltoon ja tänään soitteli et Megane käy ja kukkuu...huh huh huh...toukokuussa kävi edellisen kerran...

Poistivatko koko ajoneston vaiko korjasivat ?
Pääsitkö alle tuhannen euron kustannuksilla.

Ylös Bottom