Airbag spiraali Megane II

zeikki90

Kyllä se kuumaliimalla pysyy
Noniin eli se kyseinen airbagin spiraali on nyt sitten nähtävästi poikki, rahinaa kuului viiksipaketilta jossa siis sijaitsee ja yritin pinnistää sillä ennen kun leimaan ja viimeinen leima on nyt sitten parin päivän päästä, eli kiireessäni en ole ehtinyt viemään aikaisemmin jolloin ei olisi haitannut jos olisi mennytkin leiman jälkeen, olisi ollut enemmän aikaa korjata, mutta nyt tempun teki :/ luin että joku osaa korjata niitä? eli juottamallako takaisin? vinkkejä kaivataan pikaisesti on se 220e sentään uudesta viiksipaketista hyvä hinta mutta nyt aikomus päästä halvemmalla! jos joku osaa niin tuon mielellänni korjattavaksi pientä korvausta vastaan :)

zeikki90

Vs: Airbag spiraali Megane II AAPUUVAA

Nopeata jeesiä sain kaverilta lainattua viiksipakettia jossa ehjä spiraali jne, nytnkun kytkettiin se mun meganeen niin ei valo poistu eli airbag. Tosin oma viiksipaketin spiraali ihan solmussa, muistan kun vaihdettiin kaverille tämä kyseinen paketti mikä nyt mulla on lainassa niin häneltä poistui airbag valo heti eli mulla on 2004vm ja kaverilla 2005 pitääkö mun meganessa nollata tuo vikakoodi vaikka kaverin 2005vm ei tarvinnut tehdä mitään? Tänään leima ja toivon että saan vastauksen nopsaa :) tarkoitus toki tilata uusi paketti kohta puolin tuli vain liian nopeadti tuo rikkoutuminen :(

Luukkonen

Aktiivinen jäsen
Vs: Airbag spiraali Megane II AAPUUVAA

Zeikki sanoi:
Nopeata jeesiä sain kaverilta lainattua viiksipakettia jossa ehjä spiraali jne, nytnkun kytkettiin se mun meganeen niin ei valo poistu eli airbag. Tosin oma viiksipaketin spiraali ihan solmussa, muistan kun vaihdettiin kaverille tämä kyseinen paketti mikä nyt mulla on lainassa niin häneltä poistui airbag valo heti eli mulla on 2004vm ja kaverilla 2005 pitääkö mun meganessa nollata tuo vikakoodi vaikka kaverin 2005vm ei tarvinnut tehdä mitään? Tänään leima ja toivon että saan vastauksen nopsaa :) tarkoitus toki tilata uusi paketti kohta puolin tuli vain liian nopeadti tuo rikkoutuminen :(

Kyllä mullakin sammui -05 valo heti? Olisiko joku vuosimalli ero? Voit toki käydä rellulla koittamassa saako ne valoa pimeäksi tai käyt hakemassa katsastuksesta hylsyn kun valo palaa ja saat ajaa kuukauden pidempään?

zeikki90

Vs: Airbag spiraali Megane II

Kyllä se helkutin hylsy tuli >:( no ihan ymmärrettävää, oli siinä muutakin eli Raidetangon pää ja toisen puolen jarru ei toimi kässärillä.

Ylös Bottom