V vesku10 Nuorempi jäsen Viestejä 3 1 Syyskuu 2009 #1 airback valo palaa koko aika liittimet putsattu penkin alta ei auttanut mistä lähtee hakee vikaa kyseessä rellu laguna 2.0 rt farkku
airback valo palaa koko aika liittimet putsattu penkin alta ei auttanut mistä lähtee hakee vikaa kyseessä rellu laguna 2.0 rt farkku
Tii Jäsen Viestejä 214 1 Syyskuu 2009 #2 Vs: airback valo palaa Muualla systeemissä vikaa tai matkustajan bägi väännetty pois käytöstä mikäli moinen mahdollisuus on.
Vs: airback valo palaa Muualla systeemissä vikaa tai matkustajan bägi väännetty pois käytöstä mikäli moinen mahdollisuus on.
V vesku10 Nuorempi jäsen Viestejä 3 1 Syyskuu 2009 #3 Vs: airback valo palaa matkustajan bägi väännetty pois käytöstä mikäli moinen mahdollisuus on. missä lähtisin korjamaan
Vs: airback valo palaa matkustajan bägi väännetty pois käytöstä mikäli moinen mahdollisuus on. missä lähtisin korjamaan
Tii Jäsen Viestejä 214 1 Syyskuu 2009 #4 Vs: airback valo palaa Meinasin lähinnä, että avaimella kytketty pois käytöstä. Nyt kun tarkemmin ajattelen, niin ei taida tuon ikäisissä (1995-2000, RT:stä päättelin) olla itse kytkettävissä pois.
Vs: airback valo palaa Meinasin lähinnä, että avaimella kytketty pois käytöstä. Nyt kun tarkemmin ajattelen, niin ei taida tuon ikäisissä (1995-2000, RT:stä päättelin) olla itse kytkettävissä pois.
V vesku10 Nuorempi jäsen Viestejä 3 2 Syyskuu 2009 #5 Vs: airback valo palaa huomasin että liittimiin ei tule virtaa olisiko kyseessä joku sulake
T TeePee72 Vieras 11 Syyskuu 2009 #6 Vs: airback valo palaa Mulla oli -97 rt-farkussa irronnu johto sieltä turvavyö-panoksen persauksesta. Johto kii ja valo sammu.
Vs: airback valo palaa Mulla oli -97 rt-farkussa irronnu johto sieltä turvavyö-panoksen persauksesta. Johto kii ja valo sammu.