2006 Twingon kojelaudan valaistus

heimo

Nuorempi jäsen
Hei!

Ostin jokin aika sitten ykköskoppasen Twingon ja olen ihmetellyt miksi esim. ilmastoinnin säätimissä ei ole valoja.
Tarkistin sisävalaistuksen sulakkeen, ja se on kunnossa. Onko koko kojelaudasta kaikki polttimot kärähtäneet, vai eikö noissa säätimissä kuulukkaan olla valoja?

twingo98

Jäsen
Vs: 2006 Twingon kojelaudan valaistus

Kuuluu olla valot , ihmettelin itse samaa kun Twingon hommasin kun kaikki kolme lämmönsäätöön liittyvää namiskaa oli pimeinä.
Muistaakseni kaksi polttimoa jotka valisee nuo kolme säädintä. Hessumobiilista ainakin sai oikeita pikku poltimoita.

twingisti

Eläkeläinen

Lämmön säätimien kehyksissä torx ruuveja ne auki ja sen jälkeen itse lämmönsäätimien paneli torx ruuvit auki ja niiden takana on kaksi lasista polttimoa jotka lähtee vetämällä irti.Mulla on molemmissa Twingoissa kyseiset polttimot ollee mustuneet eli rikki.

heimo

Nuorempi jäsen

Kiitokset neuvoista! Täytyykin viikonloppuna purkaa ja etsiä jostain vaikka ledit sinne.

heimo

Nuorempi jäsen

Sain polttimot viimein vaihdettua. Laitoin sinne tälläiset.

Nyt näyttävät pimeät kytkimet orvoilta. Pitäisikö takasumuvalon ja takalasin lämmittimen kytkimissä olla valaistus? Entäs siinä keskellä kojelautaa olevassa hätävilkun painikkeessa?

twingo98

Jäsen

Mulla ei ainakaan pala noissa katkaisimissa valot, varmaan niissäkin kuuluisi olla. Täytyy tutkia joku päivä tai sitten joku jolla asiasta tietoa voisi kommentoida niin ei ainakaan turhaan tule mitään särjettyä.

heimo

Nuorempi jäsen

Sumuvalo/takalasinlämmitinkytkin lähti helposti irti hanskalokeron kautta takapuolelta työntämällä. Hetken tutkiskelin kytkintä, mutten löytänyt siitä polttimoa / paikkaa polttimolle.

Tarttee vielä tutkia se hätävilkun kytkin...

Ylös Bottom