Tarttis vähän jeesiä kyseiseen hommaan. Eli onko ihan vain, että haen kaupasta uudet palat ja otan satulat irti ja uudet palat paikalleen? Pärjääkö jakarilla, ruuvimeisselillä ja vasaralla? (Eli hylsysarja, torx-sarja ja muita "tavallisia työkaluja löytyy.) Vai tarvinko jotain Rellun omia erikoistyökaluja?
Kuinkas mäntien painaminen sisälle? Meneekö painamalla vai täytyykö ruuvata? Jos vaihdan levytkin, niin lähteekö irti kuinka helposti? (Edellisestä autosta täytyi rälläköidä pieniksi paloiksi.)
Mitäs muuta kannattaa huomioida samalla kertaa? Käsijarruvipujen rasvausta ja herkistelyä?
Kyse on nyt ensiksi takapäästä, mutta pian täytyy eteenkin hommailla uusia osia.
Paljon tuli kysymyksiä, mutta on joku kuitenkin korjannut jarruja osaa vasta edes osaan.
Etukäteen suuret kiitokset mahdollisista vastauksista.
Laitan kyllä "projektikertomuksen", kun homma on suoritettu.
PS. Ei kai männät pullahda ulos, kun otan palat irti välistä?
Kuinkas mäntien painaminen sisälle? Meneekö painamalla vai täytyykö ruuvata? Jos vaihdan levytkin, niin lähteekö irti kuinka helposti? (Edellisestä autosta täytyi rälläköidä pieniksi paloiksi.)
Mitäs muuta kannattaa huomioida samalla kertaa? Käsijarruvipujen rasvausta ja herkistelyä?
Kyse on nyt ensiksi takapäästä, mutta pian täytyy eteenkin hommailla uusia osia.
Paljon tuli kysymyksiä, mutta on joku kuitenkin korjannut jarruja osaa vasta edes osaan.
Etukäteen suuret kiitokset mahdollisista vastauksista.
Laitan kyllä "projektikertomuksen", kun homma on suoritettu.
PS. Ei kai männät pullahda ulos, kun otan palat irti välistä?