Clio V Peruutuskamera

Petsav

Nuorempi jäsen
6 vuotta, siis takuuajan yritin joka vuosi määräaikaishuollossa kertoa nykivästä peruutuskamerasta. (kuva pätkii siis) .Joka kerta oli vastaus mekaanikolta, että ei voida tehdä mitään. No viimeisenä takuupäivänä (28.7.26) vaihtoivat kameran ja mekaanikko totesi, että nykii edelleen ja ihan sama mikä Clio haettaisiin testiin, niin sama vika. Ainut auto merkistä riippumatta, mitä olen ajanut tässä 25 vuoden aikana, paskin peruutuskamera ja renaultilta vastasivat:

Hei

Valitettava ongelma, joka kuitenkin on selvitettävä valtuutetussa huollossa ja siinä toimipisteessä, jossa asiakasvalitus on tehty takuuaikana. He ovat sitten reklamaation suhteen yhteydessä maahantuontiin.
Ystävällisin terveisin

Matti Willberg
Nordic Automotive Services Oy

No tein valituksen 6 vuotta, mikä oli pidennetty takuu. Eivät mitään reklamaatiota tehneet.

Tämä vaan tiedoksi.

Akseli

Aktiivinen jäsen
No viimeisenä takuupäivänä (28.7.26) vaihtoivat kameran ja mekaanikko totesi, että nykii edelleen ja ihan sama mikä Clio haettaisiin testiin, niin sama vika.
Ostin uutena Clio V ja ei siinä nykinyt tai pätkinyt peruutuskamera, vähän epätarkkahan se kuva on mutta niin on nykyisessä Australissakin, liekkö käyttävät samaa kamera mallia kaikissa Renaulteissa.
Joskus se peruutuskamera jäi päälle, ei poistunut kun vasta seuraavassa käynnistyksessä.

Eki13

Jäsen
Mulla ei myöskään ole peruutuskamera eikä 360 asteen kamerasysteemit pätkineet kummassakaan Cliossa. Eikä jäänyt päällekään. Kuten yllä sanottiin, enemmän pikseleitä kameroissa saisi kyllä olla mutta niillä pärjää ja varsinkin 360 näyttöön olen ollut erittäin tyytyväinen.

Mekaanikko puhui omiaan jos väitti kaikissa vitosissa olevan samaa ongelmaa.

kimbe

Tunnettu jäsen
mekaanikko totesi, että nykii edelleen ja ihan sama mikä Clio haettaisiin testiin, niin sama vika.
Tosiaan on puhuttu ihan pehmoisia. Ei meilläkään kummankaan vitos-Clion kamerakuva pätki ja nyi. Ei ainakaan niin, että sellaiseen olisi mitenkään huomiota kiinnittänyt. En tosin peruutuskamerasta mitään 4k-leffaa odotakaan näkeväni, että en kovin kriittisellä silmällä katsokaan. Peruutuskameran kuva on riittävän hyvä, kun sen verran erottaa takana olevat esteet, ettei päin peruuttele.

Ylös Bottom