Magane 3 2012 farmari vetokoukku

Tessu85

Jäsen
Onko millainen homma asentaa magane farmariin 2012 vetokoukku? Jos hajottamolta hommaan niin ei taida asennusohjeita tulla mukana... tietysti johtosarjakin tulisi sieltä.

jk_single

Jäsen
Periaatteessa takavalot ja muovipuskuri irti. Se alumiininen varsinainen puskuri mäkeen jne. Minun tapauksessa oli sitten lattarautoja mitä ruuvattiin valmiista reijistä kiinni takapäähän. Mallikohtainen sähkösarja vaati yhden piuhan vetoa sulakerasiasta vai oliko jostakin kuskin penkin seuduilta, en muista. Kynnysmuoveja ja takapään verhoilua/muoveja pitää irroittaa mutta se ei ole vaikea homma.

Mitään koodausta ei tarvittu, ainakaan perusmallille missä ei ole mitään polttimovartijaa (onko missään Meganessa?).

Rameder.fi, sieltä löytyy ainakin hyviä ohjeita niitten koukuille/sähköille

Juntunen

Aktiivinen jäsen
Oliko se erikseen vedettävä piuha jatkuva virta esim. asuntovaunukäyttöä varten? Lagunassa laitoin uusimman mallisen liittimen ja mallikohtaisen sähkösarjan töpselillä kiinni. En vedellyt mitään ylimääräisiä piuhoja.

Tessu85

Jäsen
Periaatteessa takavalot ja muovipuskuri irti. Se alumiininen varsinainen puskuri mäkeen jne. Minun tapauksessa oli sitten lattarautoja mitä ruuvattiin valmiista reijistä kiinni takapäähän. Mallikohtainen sähkösarja vaati yhden piuhan vetoa sulakerasiasta vai oliko jostakin kuskin penkin seuduilta, en muista. Kynnysmuoveja ja takapään verhoilua/muoveja pitää irroittaa mutta se ei ole vaikea homma.

Mitään koodausta ei tarvittu, ainakaan perusmallille missä ei ole mitään polttimovartijaa (onko missään Meganessa?).

Rameder.fi, sieltä löytyy ainakin hyviä ohjeita niitten koukuille/sähköille
Onko siis johdot valmiilla liittimillä? Paljonko aikaa menee suunnilleen asennuksessa?

Tura

Jäsen
Itse hankin saksan ebayn kautta puolalaisen koukun+mikrorelesähkösarjan, jotain vajaa 200€ taisi olla hinta. Ja kun laiska olen sekä kärryissäni on ledivalot, otin sähkösarjan syöttövirran takakontin sytkäripistokkeen johdosta akun sijasta. Töpseleitä sähkösarjassa ei ollut, vaan johdoista haaroittamalla ohjaukset releboksille. Koukun asennus meni purkamalla puskuri, takalyhdyt sekä kontin verhous irti. Se alumiinipalkki puskurin alta lähtee pois koukun rungon tieltä. Koukun kiinnityspultit ruuvattiin kontin sisäpuolelta. Yksi oli tosi ahtaassa kolossa, nivelhylsyavaimen sain mahtumaan.

Ylös Bottom