Can Clip:n asennus

gratnak

Jäsen
Onko kellään kokemusta, miksei Win7 (32bit pro) asennu CAN Clip ajurit? Yritin päivittää ajureita Clipin mukana tulleista kansioista ilman tulosta. Itse Clip ohjelma lähti toimimaan, mutta kun kytkin itse lukulaitteen kiinni OBD-väylään, ilmoitti Clip sisäisestä virheestä (numero 7) ja sen jälkeen Clip softa joka kerta käynnistyessään herjaa samasta virheestä ja sulkeutuu. Clip oli asennettu ohjeistuksen mukaan, eikä Win7 päiväys ole muuttunu 2010 vuodesta mihinkään, minkä olen alunperin säätänyt.

Uskaltaako tuota Win7:aa päästää nettiin päivittämään noita ajureita vai meneekö toi softa vinkuralleen?

IMG_20210120_154845.jpg

MTI

Aktiivinen jäsen
Mulla tulee tuo sama aina välillä. Rekisteröinnin tekee uudestaan niin taas pelaa. En oo vielä keksinyt miksi tuota tekee. Virrat kun autosta lähtee kesken kaiken niin clippi tilttaa ja sitten tulee tuo sama vika.

Ei saa yhdistää nettiin. Sen jälkeen saa clip raudalla nakata vesilintua.

JanneA

Jäsen
Mulla tulee tuo sama aina välillä. Rekisteröinnin tekee uudestaan niin taas pelaa. En oo vielä keksinyt miksi tuota tekee. Virrat kun autosta lähtee kesken kaiken niin clippi tilttaa ja sitten tulee tuo sama vika.

Ei saa yhdistää nettiin. Sen jälkeen saa clip raudalla nakata vesilintua.
Mites tuo uudelleen rekisteröinti menikään? En ole yli vuoteen käyttänyt clippiä ja nyt se vaatii rekisteröintiä.

kimbe

Tunnettu jäsen
Mites tuo uudelleen rekisteröinti menikään?
Sen pitäisi näyttää siinä rekisteröintiruudussa jonkinlainen merkkisarja (koneen biosin sarjanumero, tai osa siitä) kohdassa "clip serial number / clipin sarjanumero". Tuo sarjanumero pitää syöttää koodigeneraattoriin, niin saapi sen aktivointikoodin, jota se siinä aktivointiruudussa kyselee. Tuossakin ketjussa parilla viimeisimmällä sivulla on myös keskustelua tästä aiheesta: https://renaultkeskustelu.net/foorumi/threads/clip-työkalusta.21518/page-6

JanneA

Jäsen
Sen pitäisi näyttää siinä rekisteröintiruudussa jonkinlainen merkkisarja (koneen biosin sarjanumero, tai osa siitä) kohdassa "clip serial number / clipin sarjanumero". Tuo sarjanumero pitää syöttää koodigeneraattoriin, niin saapi sen aktivointikoodin, jota se siinä aktivointiruudussa kyselee. Tuossakin ketjussa parilla viimeisimmällä sivulla on myös keskustelua tästä aiheesta: https://renaultkeskustelu.net/foorumi/threads/clip-työkalusta.21518/page-6
20210710_120858.jpg

JanneA

Jäsen
Rekisteröinti onnistui, mutta vanha tietokone ei enää suostunut muutoin yhteistyöhön. Voisiko can clipin asentaa windows 10 käyttikseen? Itsellä clipin versio 183, onko pakko päivittää...

kimbe

Tunnettu jäsen
Voisiko can clipin asentaa windows 10 käyttikseen?
Kylläpäs se Clipin henkiin herättäminen nyt tökkii pahasti vastaan. 32-bittisessä pitäisi toimia ihan ok, mutta 64-bittiseen aika turha asennella. Tai asentuu ja käynnistyy kyllä, mutta rauta ei ajuritasolla tunnistu/toimi. Joku tuntematon tosin joskus jossain on väittänyt, että 64-bit versiossakin toimisi koko paketti, mutta tieteelliseen skeptismiin usein sortuvana en sitä kyllä ihan helpolla usko.

JanneA

Jäsen
Sain lopulta toimimaan ja poistin lukemattoman määrän vikakoodeja. Kompressori ei sitten kuitenkaan saanut virtaa. Jokin piuha siis katki?

Clippi on yhä hieman vieras kaikkine mahdollisuuksineen. En varsinaisesti ilmastointiin muuta liittyvää löytänyt kuin kylmäaineen paineanturin vikakoodin. Sen poisto ei kuitenkaan vielä auttanut.

Ylös Bottom