Kadjarin automaattinen ilmastointi.

mallipe

Nuorempi jäsen
Hankin tuossa Kadjarin mallia 2016 ja siinä sellainen juttu, että automaatti ilmastointi on koko ajan nopeudella 2 jos ajaa eco-asennolla ja normaaliaennossa puhaltimen nopeus on 3. Laite puhaltaa vain lasille. Onko kyseessä vika vai ominaisuus?
Ennen minulla oli vanha Laguna 2005 jossa automaatti ilmastointi toimi kuin ihmisen ajatus.

@ntsu

Jäsen
Eco-asennossa säästetään myös sähköä.

Oma 2019 mallinen vaihtaa kyllä puhallus suuntaa tarpeen mukaan kunhan muistaa painaa auto-napista.

Kawamaki

Jäsen
Minulla 2016 malli ja kyllä siinä ilmastointi toimii niin kuin pitääkin.
Käyttöohjekirjan saa ladattua ilmaiseksi R-Link Storesta kojelaudan R-linkkiin (jos navigaattori autosta löytyy)

mallipe

Nuorempi jäsen
Autossa on Eco-tila ja käyttöohje jota luettu tarkkaan. Osaan kyllä erottaa automaati- ja manuaalitilat toisistaan.
Johtopäätökseni on, että automaatti-ilmastointi ei toimi oikealla tavalla minun autossani. Onneksi on takuu, joten pitää ottaa yhteyttä myyjäliikkeeseen.

Digip

Jäsen
Autossa on Eco-tila ja käyttöohje jota luettu tarkkaan. Osaan kyllä erottaa automaati- ja manuaalitilat toisistaan.
Johtopäätökseni on, että automaatti-ilmastointi ei toimi oikealla tavalla minun autossani. Onneksi on takuu, joten pitää ottaa yhteyttä myyjäliikkeeseen.

Harvoin käytetyssä mitään takuuta on, virhevastuu missä myyjä ja ostaja jakaa mahdolliset kulut.

Ylös Bottom