Clio IV ilmastointi.

tietomaa

Jäsen
Onkohan kellään tietoo mikä putki siinä Clio IV ilmastoinnissa vuotaa, kun vaimon autossa oli enää 90g kylmä ainetta.
Eikös siinä joku putki vuotanut? Takuu ei ole voimassa meidän autossa enää.

hhelminen

Tunnettu jäsen
Vs: Clio IV ilmastointi.

Eikös näissä ollut jokin takaisinkutsu nimenomaan ilmastointilaitteen putkistoon liittyvä (hinkkautuu puhki)?
Takaisinkutsussa ei tarvitse takuu olla voimassa, korjataan veloituksetta..

EDIT Käsittääkseni nuo takaisinkutsun korjaukset tehdää myös merkkihuoltojen yhteydessä automaattisesti, onko autoa käytetty merkkihuollossa?

Pudezzio

Jäsen
Oliko tästä muilla lisäinfoa? Itsellä tuo 2015 Renault Clio ja nyt sitten ilmastointi tyhjänä ja vuotaa kovasti tuolta etupuskurin tienoilta. Mitään hajua ei oo, että onko ollut korjattavana. 2018 on ilmastointihuolto tehty.

cliok

Jäsen
Meillä hajosi viime kesänä vuoden 2015 Cliosta 3,5 vuoden ikäisenä ilmastointiputki, ja se meni takuuseen. Mitään takaisinkutsuja ei ainakaan tuohon mennessä ollut korviini kantautunut, mutta olen ymmärtänyt, että tuo on varsin tyypillinen ongelma IV-Cliossa.

Minulle ei ihan selvinnyt, mistä kohtaa tuo oli mennyt, mutta ainakin koko pitkä putki pelkääjän puolella kiilsi uutuuttaan, kun kurkkasin korjauksen jäljiltä pellin alle.

Pudezzio

Jäsen
Meillä hajosi viime kesänä vuoden 2015 Cliosta 3,5 vuoden ikäisenä ilmastointiputki, ja se meni takuuseen. Mitään takaisinkutsuja ei ainakaan tuohon mennessä ollut korviini kantautunut, mutta olen ymmärtänyt, että tuo on varsin tyypillinen ongelma IV-Cliossa.

Minulle ei ihan selvinnyt, mistä kohtaa tuo oli mennyt, mutta ainakin koko pitkä putki pelkääjän puolella kiilsi uutuuttaan, kun kurkkasin korjauksen jäljiltä pellin alle.
No tämäpä tämä. Takuuhan (4v) tietysti jo ummessa meidän autossa. Koko putki on vaihdettava. 170€ pelkkä putki. En tiiä, pitäisikö vielä kysellä takuuseen? Kilometrejä mittarissa 75000.

Pudezzio

Jäsen
Eikös sen pitäisi selvitä kun soittaa merkkihuoltoon ja kysyy. Kyllähän niiden koneelta pitäisi VIN:in perusteella saada tietoon auton huoltohistoria.
Selvisi, että mitään takaisinkutsu, takuukorjaus kamppista ei tähän malliin ole tai ollut.

Ylös Bottom