r megane 2 ovi coube 99 takalasi ja sama luukku keltanen ois ihanteellista (en irrota lasia itse kiitosh)

rellunturma

hmm,,,,,,,harrastelen rellut osiksi
joo tuollanen liki olis ollut kokonaisena myynnis mut ei tarvi ja ei jaksa irrottaa lasia mutta jos jollain on niin tarjooo

mieluusti etelä pohjanmaa mut veli ajaa etelä suomestakin tänne joten tarjokkaa vaan ja kattellaan

reinrein13@luukku.com

044-999 1991

rellunturma

meganee 2002 sedan pihas ja liio 2003 4 ovinen sen lisäks mikä purettu vaihtoa aikasempiin toivottuihin osiin jos vastaavasti osia kaipaa,,,,,,,,,,

rellunturma

en ole noita liimalaseja irroitellut,,,,,,,,,sedanissakin ilmeisemmin liimattu? jos sitä meinasit vaiko mitä?

Megane

Aktiivinen jäsen
en ole noita liimalaseja irroitellut,,,,,,,,,sedanissakin ilmeisemmin liimattu? jos sitä meinasit vaiko mitä?
Eo toki millään pahalla,mutta kun tuo slogan oli "harrastelen rellut osiksi" niin ei tuo liimalasinkaan irrotus mitään salatiedettä ole,halpahalleista saa työkalusarjoja työhön... ;)Niinkuin nyt esimerkiksi tuo pelkkä vaijeri,kahvat voi tehdä vaikka koivupölkystä :Dhttps://www.biltema.fi/autoilu---mp/autotyokalut/korityokalut/irrotustyokalut/leikkuulanka-tuulilasin-irrotussarjaan-2000039755 Tai motonetistä koko sarja https://www.motonet.fi/fi/tuote/7002495/MTX-Automotive-liimalasin-irroitussarja

Viimeksi muokattu:

rellunturma

jees en millään pahalla otakkaan ihan tuo slogan on vaan jäänyt enemmän aktiivisemmalta aikakaudelta kun niitä tuli purettua jokunen ja korjattua omaan käyttöönkin aina koneen ja laatikon vaihdosta yksin pihassa autosta toiseen saman päivän aikana,,,,,tapellessa paarmojen ja muitten lentävien perk,,,,,ten kanssa maaseudulla missä moottori tunkki/nostin n7-80kiloo ei kauheen hyvin liiku nurmikolla koneen ja laatikon kera XD mutta kiitos noista täsmä vinkeistä :) olen kyllä vaijeri jutun kuullukkin joskus. mutta ammatti laisilla on sellainen sähköllä kuumeneva rauta "palikka" jota sitten lasin reunaa pitkin siirretään jotta aikasempi liima sulaa ja lasin saa irti,sellanen oli joskus lainassa. mun nyky tuurilla saan tuolla vaijerilla lasin rikki ennen kuin se on kokonaan irti mutta onhan tuossa 2pari autoa joilla voin harjoitellakkin :P koska takalasi pitäneen katsastukseen hommata kuiteskin parin kuun päähän.olen niin tykästynyt tohon meganeeseen kun on vaan 200tkm ajettu ja aikasempi vaihtanut viime vuonna siihen jakopään hilppeetkin joten autoa pitäis olla vielä pitkällekkin asti vaikka ikää on 21v :)

rellunturma

jaa a huomasinkin että mullakin tulee just 20v täyteen kun ekan rellun purin osiksi.oli rellu 9 sitä ennen en ollut purkanut auton autoa ekasta oppii ihan hyvin ilman minkään laista koulutustakin noh olinhan toki polkupyöriä kasannut :P ihan sama juttuhan tuo siis on?muttereja ja pultteja

Ylös Bottom