Viimeisimmät tapahtumat

• J
    jortsukka vastasi keskusteluun Captur II.
    Kiitos asiallisesta viestistäsi hhelminen. Tällä tiedolla talvea kohti. Ajatuksena hankkia tuollainen
  • T
    TtA reacted to Bärtl's post in the thread Megane E-Tech Electric with Tykkää Tykkää.
    Mulla hävisi keväällä vikakoodin kuittauksella. Ei ole sen jälkeen kummitellut.
  • T
    TtA vastasi keskusteluun Megane E-Tech Electric.
    Paljon sinulla on tullut kilometrejä Meganeen ja mitä vuosimallia? Minulla on ”dc lataus mahdotonta” vilahtanut näytössä muutaman...
  • T
    TtA reacted to Juha Hellsten's post in the thread Megane E-Tech Electric with Tykkää Tykkää.
    Terve MeganE kävi 180tkm huollossa. Edustus oli vaihtunut lohjalla, lohjanportin autosta PP-autoon. Nettivaraus oli laadukas, mutta...
  • Hesu
    Hesu vastasi keskusteluun Renault 4 moottorin osia.
    Takajarrujen ”automaattisäätö” on aikamoinen keksintö. Onkohan varaosia jossain sopivasti tarjolla? Autoartikkeli vai?
  • J
    ostan toimivan Rellun tilapäiseksi käyttöautoksi, vähintään oltava 1 kk ajoaikaa ja täysin ajokelpoinen. Hintaluokka max 300 €...
  • P
    Pudezzio reacted to joker-1979's post in the thread Kadjarin rengapaine anturit with Tykkää Tykkää.
    Kysyin aikoinaan asiasta merkkihuollosta täältä Vaasan seudulla, ja sain vastaukseski ettei saa. No, muutama kuukausi myöhemmin se oli...
  • B
    Bärtl vastasi keskusteluun Megane E-Tech Electric.
    Mulla hävisi keväällä vikakoodin kuittauksella. Ei ole sen jälkeen kummitellut.
  • E
    Esme23 vastasi keskusteluun Megane E-Tech Electric.
    No oli tyyris. Mulla vaihdettiin merkkihuollossa Meganeen keväällä akku (kuitissa lukee BAT L1 50Ah 420A), joka maksoi 200e + työ 58e...
  • T
    teekeepee vastasi keskusteluun Kello ei näytä aikaa.
    Nyt on elokuu ja kello alkoi pelittämään.
  • jani1977
    jani1977 vastasi keskusteluun Megane E-Tech Electric.
    Melko kalliina pidän tuota 12v akun vaihtoa. Itsellä maksoi e niroon 50e, toki vaihdoin itse.
  • joker-1979
    joker-1979 vastasi keskusteluun Kadjarin rengapaine anturit.
    Kysyin aikoinaan asiasta merkkihuollosta täältä Vaasan seudulla, ja sain vastaukseski ettei saa. No, muutama kuukausi myöhemmin se oli...
  • joker-1979
    Potilas: Renault Megane II, vm-06. Oire: Oikeanpuoleinen ikkunanostin ei toimi. Moottori ei toimi ja mekanismissa myös vikaa, osat...
  • pequ
    pequ reacted to Juha Hellsten's post in the thread Megane E-Tech Electric with Tykkää Tykkää.
    Terve MeganE kävi 180tkm huollossa. Edustus oli vaihtunut lohjalla, lohjanportin autosta PP-autoon. Nettivaraus oli laadukas, mutta...
  • Juha Hellsten
    Juha Hellsten vastasi keskusteluun Megane E-Tech Electric.
Ylös Bottom