Viimeisimmät tapahtumat

• kimbe
    kimbe vastasi keskusteluun Kello ei näytä aikaa.
    Tuo on ihan yleismaailmallinen ongelma tällä hetkellä näiden Carminat TomTomien kanssa, eli samalla lailla näyttää viivaa muuallakin...
  • O
    otto vastasi keskusteluun Kello ei näytä aikaa.
    oisko varakäyntiparisto loppu? kaikki kellothan eivät nollaannu akkua vaihtaessa joten!
  • T_White
    T_White vastasi keskusteluun Kello ei näytä aikaa.
    Tämä kiinnostaa itseäkin, koska kävi juurikin sama efekti! Muutama päivä sitten meni kello kans viivoiksi vain. TomTom navi toimii...
  • 2
    2528ej reacted to MTI's post in the thread Renault Laguna 2.0L vm 2005 with Tykkää Tykkää.
    Näissä on vielä oikiat moottorit ja korikaan ei ruostu.
  • MTI
    MTI vastasi keskusteluun Renault Laguna 2.0L vm 2005.
    Näissä on vielä oikiat moottorit ja korikaan ei ruostu.
  • 2
    2528ej vastasi keskusteluun Renault Laguna 2.0L vm 2005.
    Vaikuttaa hyvältä, saako kysyä missä päin Suomenmaata.
  • H
    Hammond56 loi uuden ketjun Renault Laguna 2.0L vm 2005 alueelle Myydään.
    Myydään Renault Laguna vm.2005/06 2.0 L Kahdet renkaat hyvät talvirenkailla ajettu noin 5000 km,kesärenkaat uudet ajettu noin 2000...
  • N
    nemola vastasi keskusteluun Renault 5 EV (e-tech).
    Joo, epäilemättä Reno sopii joillekin ja johonkin käyttöön ja onkin oletuksena päällä. Latausasemalle meneminen ei ehkä kuitenkaan ole...
  • hhelminen
    hhelminen reacted to vieillard's post in the thread Renault 5 EV (e-tech) with Tykkää Tykkää.
    Mun mielestä Reno on aika hyvä. Käytän sitä säännöllisesti soittamiseen kun parkkihallin nosto-ovi pitää saada auki. Ei tarvitse...
  • V
    vieillard vastasi keskusteluun Renault 5 EV (e-tech).
    Mun mielestä Reno on aika hyvä. Käytän sitä säännöllisesti soittamiseen kun parkkihallin nosto-ovi pitää saada auki. Ei tarvitse...
  • Jallmari
    Jallmari reacted to jussih's post in the thread R5 Gt Turbo with Tykkää Tykkää.
    Siis ihan perus huoltoa....
  • Jallmari
    Jallmari reacted to jussih's post in the thread R5 Gt Turbo with Tykkää Tykkää.
    Edellisestä postauksesta on jo hieman aikaa ehtinyt kulua. Eli vitonen ehti välillä viettää muutaman vuoden säilössä. Kuten kaikki...
  • T
    Tämä ei nyt ole maailman tärkein asia, mutta Scenic III 2010 herkesi näyttämästä kellon aikaa. Kellonajan asetuksista voi laittaa...
  • kimbe
    Kysäise maahantuojalta, että vieläkö sellaista olisi jostain varastojäämistä saatavilla. Kai sellainen vielä painettuna versiona tuon...
  • N
    nemola vastasi keskusteluun Renault 5 EV (e-tech).
    Itse kun en tykkää jutella autolle tai sen tarjoamalle avustajalle, niin olen navigoinut laturille vain navia näppäilemällä ja...
Ylös Bottom