Vikakoodin lukija Laguna II 1,9 dci

Tonto

Nuorempi jäsen
Hei
Onko kenelläkään tietoa, mikä vikakoodinlukija toimiii Laguna II 1,9 dci;ssö vm- 2002, Olen kokeillut kahta, mutta eivät lue
auton tietoja. Taitaa olle niin, että ko. autoon käy vain merkkiliikkeen koodinlukijat :-\

Fuego Turbo

Tunnettu jäsen
Vs: Vikakoodin lukija Laguna II 1,9 dci

Taitaa sopiva olla Maxidiac md 704 Elekmalta.. Itse olen ajatellut sellaisen hanskkimista ehkä.

LauriVaari

Jäsen

Itsellä Scenic II vm.2004, 1,6l-16 bensakoneella. Minulla on skannerina Memoscan II, U581 ja sen manuaalin mukaan toimien ei mitään koodia tule! Manuaali sanoo, että laita scannerin piuha kiinni, avaa scanneri ja sitten käynnistä moottori. Näin toimien ei tule mitään tietoa, mutta kun laittaa ensin moottorin käyntiin, sitten scannerin piuha kiinni ja viimeiseksi virta scanneriin, niin johan alkaa dataa löytymään :)

kekeV

Aktiivinen jäsen

Kiinalaiset tehneet "merkkiliikkeen koodinlukijasta" kloonin, valmistajia lienee parikin, ellei enemmänkin, eBayssa noita myynnissä vaikka miten, hintaa vähän alle satasesta aina n. 300 €:oon.
Jos alat tilailemaan, tarkista / varmista että tuote tulee euroopasta tai laske hintaan mahdollinen ( jos jää tulliin ) ALV.
Kaikki mainostajat eivät kerro, että tavara lähteekin Kiinasta.

Ylös Bottom