Eiköhän se melkoisella todennäköisyydellä DOT 4 alunperin ole, ja kuten ylempänäkin mainittu, jarrunestesäiliön korkissakin se pitäisi lukea. Viskositeettiin tuo LV tosiaan viittaa ja esim. Brembo ilmaisee asian näin:
DOT 4 Tuotteen erittäin korkea kiehumispiste ja tarvetta alhaisempi viskositeetti täyttää ja ylittää huomattavasti vaadittavien standardien määräykset. Sopii myös ABS:llä varustetuille ajoneuvoille.
DOT 4 Low Viscosity Suositellaan uusimman sukupolven ajoneuvoille, joissa on elektronisia jarru- ja vakausjärjestelmiä kuten ABS, ESP, ASR, TCS, EBD, sille on tyypillistä erittäin alhainen viskositeetti.