Trafic 2.0 dci 6-vaihdelaatikko

Croise

Nuorempi jäsen
Olis tarve 2014 mallisen Traficin 6-vaihteiselle laatikolle, löytyiskö moista. 3-4 vaihteella pitää meteliä pohdin kyllä vaihteiston korjaamistakin, jos ei edullisesti löydy ehjää..?

T. Matti Hiltunen
041-3669077
geesu76@gmail.com

kurkimies

Aktiivinen jäsen
Näissä ollut jonkin verran laatikkovikoja eli onko se käytetty halpa laatikko yhtään sen paremmassa kunnossa kuin nykyisessä? Eli korjaisin/korjauttaisin sen nykyisen laatikon ja samalla kytkinremppa, kun kuitenkin joudut poistamaan laatikon autosta.

muski

Aktiivinen jäsen
Osta tuolta korjattu laatikko. Samalla laittaa uuden kytkimen ja taas mennään pitkälle. Saattaa olla jopa paremmat laakerit, kuin tehdaslaatikossa.

Croise

Nuorempi jäsen
Huh kovat on hinnat tuolla, kunostettuja vaihteistoja on kaupan briteistä vähän ylin tonnilla, ja laakeri settiä pariin sataan euroon... Alle tonnin jos sais toimivan lootan, niin voisin sit rauhassa korjailla tuon vanhan, eli jos hinnat on patin tonnin luokkaa, niin kyllä mä remppaan vanhan

Croise

Nuorempi jäsen
Niin ja tosiaan kytkin on jo uusittu, ennen kuin minulle tuli hoitoon, eli se murhe on poissa, periaatteessa voisi siis ehkä jopa purkaa laatikon autossa paikoillaan? Voi mennä hankalaksi, mutta on noita laatikoita jokunen tullut rempattua autosta irtoittamattakin...

Koko ikäni olen siis autoja korjannut, yli 18 vuotta päätoimena, eli kyllä jotain osaan, mutta nyt minulle outo auto, niin kyselen neuvoja, eli kyllä mä osaan vaihteistokin korjata, mutta mieluummin ostaisin toimivan, ja korjaan sit risan joskus myöhemmin...

Viimeksi muokattu:

pilkku

Jäsen
Aikoinaan Trafic 2.5 ostin ebayn kautta saksalaiselta firmalta takuukunnostetun laatikon kytkinpaketin kanssa. Oliko hinta jotain 700e ja vanha laatikko meni vaihdossa. Laatikko tuli Puolasta. Reilu vuoden päästä vaihdoin öljyt ja ulos tuli harmaata metallisilppusta öljyä. Palautin laatikon ja taistelin 2 kuukautta, että oikeaa öljyä ja oikea määrä oli ja vika ei ollut minussa. Sain kuin sainkin uuden laatikon. Tästä lähin vähän skeptinen halpoihin laatikoihin. :D

Ylös Bottom