Omistan Renault Meganen, vm 2005. Alkaa tuntua, että auto on kirottu tai sitten minulle on osunut ns. maanataikappale : )...sen verran on korjauksiin uponnut rahaa. Tällä hetkellä vikoja on kaksi: lämmitys ei toimi. Ei puhalla sitten millään voimakkuudella. Olen ihan skarppi leidi, mutta auton mekaniikka on minulle täyttä hepreaa. Googlailin asiaa erilaisilla hakusanoilla ja oma diagnoosini on kennon (mikä se sitten lieneekään?!) hajoaminen. Varsinkin kun tunsin jonkinlaista jäähdytysnesteen hajua pari kertaa ennen sippaamista. Voisiko tauti olla sitä? Ja mitä sen korjaaminen, tsiisus, maksaakaan? Vai olisiko vika jossain muualla?
Kuskinpuoleinen automaatti-ikkuna ei myöskään vörki enää. Siinäkin voi (googlen mukaan) olla vaivana mekanismin moottorin hajoaminen tai liitinvika. Vai mitä te tietävämmät arvelette?
Summa summarum, tiedossa olleen jarrupalojen vaihdon lisäksi taitaa tulla isojytky : (.
Vinkkejä hyvistä huoltopaikoista otetaan vastaan : ).
Kuskinpuoleinen automaatti-ikkuna ei myöskään vörki enää. Siinäkin voi (googlen mukaan) olla vaivana mekanismin moottorin hajoaminen tai liitinvika. Vai mitä te tietävämmät arvelette?
Summa summarum, tiedossa olleen jarrupalojen vaihdon lisäksi taitaa tulla isojytky : (.
Vinkkejä hyvistä huoltopaikoista otetaan vastaan : ).