Talisman huoltovalon kuittaus

tippa77

Jäsen
moi
2019 talisman 1.8 tce :n alkuperäinen akku sippas aamulla kun oli webasto päällä, apuakulla lähti käymään, mutta sytytti oranssin tekstin jossa lukee huolto välttämätön sekä jakarin kuvan. Uuden akun ja icarsoftin BMS homman jälkeen teksti ja jakarin kuva palaa edelleen mittaristossa. Millähän noi saa kuitattua pois

Juntunen

Aktiivinen jäsen
Todennäkösedti sammuu jossain vaiheessa itsekseen. Jollain testerillä, esim. Clipillã saa kyllä kuitattua pois

PikaClio

Jäsen
juu ton huoltolaskuri homman noista ratin nappuloista tiedän kyllä
Sittenpä taitaa Talebaanin mielestä jokin operaatio vielä suorittamatta. Tsekkaa vielä vikakoodit ettei siellä vaan kummittele mikään.

Saattaa tietty olla, että vaatii uhrilahjan Renault-jumalalle marmoritiskillä :D

tippa77

Jäsen
aamulla oli valo hävinnyt mutta webasto ei edelleenkään toimi, varmaan joku kuittaus homma kapulasta tai jotain

Meikä

Jäsen
Onko muuten jokaisen automerkin maahantuojaliikkeissä tämä kuuluissa "marmoritiski" ? Voiko jossain olla vain muovista valettu marmorijäljitelmä? Tai ihan vain jotain muuta materiaalia.

Itse en ole tätä marmorismia kovin tarkkaan seurannu, mutta ainakin VAG -vekottimia myyvissä kuulemma on. Tutuimpia olivat aikoinaan AvtoVAZ, mutta niidenkään marmoreita ei tullut seurattua.

Heikki.L.

Aktiivinen jäsen
Vaatii Webaston resetoinnin luulen ma.

Paskan akun takia liian monta epäonnistunutta webaston käynnistyskertaa lyö sen lukkoon.

Voi resetoida ihan ittekkin nyppimällä webaston sulakkeita tietyssä järjestyksessä irti.

Pistä kuukleen webas tyyppi ja lisäsana resetointi niin varmasti löydät ohjeen.

tippa77

Jäsen
No niin, monen netistä löytyneen eri ohjeen kokeilun jälkeen löytyi se yksi millä lähti toimimaan, melkoista sulake jumppaa kyllä

Eki13

Jäsen
Onko muuten jokaisen automerkin maahantuojaliikkeissä tämä kuuluissa "marmoritiski" ? Voiko jossain olla vain muovista valettu marmorijäljitelmä? Tai ihan vain jotain muuta materiaalia.

Itse en ole tätä marmorismia kovin tarkkaan seurannu, mutta ainakin VAG -vekottimia myyvissä kuulemma on. Tutuimpia olivat aikoinaan AvtoVAZ, mutta niidenkään marmoreita ei tullut seurattua.
Jatkan hieman offtopicia, marmoritiskinimitys tuli tutuksi myöskin VAG autoilla ajellessa ja merkin omistajat puhuivat ihan livenäkin marmorista. Olen kuullut puhuttavan myöskin pankkien marmoritiskeistä yleisesti, kumpiko lienee sitten se alkuperäinen marmori.

Urbaani sanakirja vahvistaisi autopuolta :).

Liitteet

Ylös Bottom