takaiskarit

casan

Jäsen
Viestejä
33
Mro!

Käytin tuossa -00 2d meganen katastuksessa ja meinasivat että vänkärinpuolen takaiskari entinen. Mitenhän tuo on vaikia vaihtaa, eli tarviiko keittoa mäyräkoiran vai korillisen ;D
 
J

joksa

Vieras
Vs: takaiskarit

Mäyriksellä pitäs selevitä, ja pikkutoho kans kaupasta mukaan ellei oo valamiina isompaa. Olivat nimittäin kohtuu tiukassa ne iskareiden alapäät siellä tukivarsissa(-01 farkku megane). Eikö noissa oo samantapaset taka-akselit?
 

casan

Jäsen
Viestejä
33
Vs: takaiskarit

Samanlaiset ranskalaiset systeemit taitaa olla. Ja purkki crctä ei varmaan pahitteeksi ;D
kiitoksia vain, vloppuna remonttihommiin.
 
J

joksa

Vieras
Vs: takaiskarit

Laita tosiaan crc:t ja kaikki maholliset möhnät muhimaan pultteihin ja muttereihin. Ja varmemmaksi vakuudeksi kaks kertaa päivässä aloittaen tänä iltana.

Muista uhrata ruostejumalille muutama vuohi ja naapurin kissa keskiyöllä remppaa edeltävänä yönä ;D
 

jomppe

Jäsen
Viestejä
67
Vs: takaiskarit

Aamulla iso lautasellinen kaurapuuroa ja illalla saavillinen ohrapirtelöä niin niillä keinoin me isot miehet pultit auotaan. ;D
 

casan

Jäsen
Viestejä
33
Vs: takaiskarit

;D
jääny tämä kirjottaminen.. helppoa oli ku heinänteko, kunhan eka löysi sopivat avaimet.. muuten ei mitn vaikeuksia, mutta 21mm tiheähampainen lista oli vähän kattelussa. ilman kissojen uhrausta työ tuli tehtyä ja kaljaa tais ehtiä juua yhen pullon! :-\
 
J

joksa

Vieras
Vs: takaiskarit

Eikö ollu muka iskareitten holkit jämähtäny tukivarteen kiinni? Kyllä täälläkin pultit ja mutterit aukeili helposti mutta ne holkit voi hel*vetti >:(
 
Ylös Bottom