Speden entinen sininen Pack Twingo.

Status
Keskustelu on suljettu.

Spede`s ex Twingo

Nuorempi jäsen
Harva taitaa tietää, että suomen tv-historian suurin humoristi oli rellumiehiä. Minäkin tiedän sattumalta, ostimme viime viikolla Twingo Packin kakkosautoksi. Autolla olikin aika hauska historiikki. Spede oli ostanut sen uutena Spede-toutannon nimiin, haltijana Maria Drockila Oy. kolme kuukautta vanhana se oli siirtynyt sitten itse Pertti Olavin omiin nimiin. Spede on omistanut auton kuolemaansa saakka.

Muistia kaivellessani, muistelen Twingon olleen muutaman kerran seiskankin sivuilla. No onhan se ollut varmaan yllätys, kun Spede kurvaillut kirkkaan sinisella Twingolla, johonkin palaveriin. Toisaalta onhan tuo ainakin pojalle 10 v ja isälle ? v, ajella legendan entisellä ajokilla. Jos jollakin on enemmän tietoa auton julkkisvaiheesta, kertokaa ihmeessä.

Juha™

Wouldn't know about that, Sir...
Vs: Speden entinen sininen Pack Twingo.

No voi rähmä! Se on nyt vastuullinen tehtävä säilyttää palanen suomalaista julkkis-renaultismia... ;)

PS: Kuvia kehiin! :)

dci

Aktiivinen jäsen

Markkinahenkinen kaveri saattaisi neuvotella ko. Renun myymisestä maahantuojalle, autollahan olisi luultavasti melkoinen mainosarvo.
Mutta onnittelut hyvästä hankinnasta ja ennenkaikkea hyviä kilometrejä!

Spede`s ex Twingo

Nuorempi jäsen

Auto on tavallinen kirkas sininen pack. Rek. 18.11.1998 vm.1999. Muuten aivan alkuperäinen, mutta alla nyt hätäapuna Bilteman kromikapselit, sopivat autoon yllättävän nätisti (tumma kromi olisi ollut vielä parempi). Orkkiskapselit oli sosialisoitu ja alla 3 kpl anttilan aluja (tarvikekapseleita). Kilometreja 97 th ja hihna vaihdettu syyskuussa. Kuvaan auton jonain aurinkoisena päivänä ja laitan kuvat näytille. Autossa on mukana jopa uuden auton luovutuspaperi Biliasta. Voi olla, että lumien sulaessa Twingo lähtee kiertoon, kun saan toisen ajokin tulille.

Ps. Auto on todennäköisesti viimeinen ajokki millä Spede ajeli omin voimin.

Porinpoika

Kesä kamu

hmm... kuinka muistaisin hämärästi jonkun rantakuvan uunosta jossa oli sininen twingo... vai onkos mulla vade, väri vain tuli mieleeni ennen kuin tekstissä...

Spede`s ex Twingo

Nuorempi jäsen

Porinpoika sanoi:
hmm... kuinka muistaisin hämärästi jonkun rantakuvan uunosta jossa oli sininen twingo... vai onkos mulla vade, väri vain tuli mieleeni ennen kuin tekstissä...
Minullakin on hämärä kuva, että auto on ollut jossain mukana. This is my life, se ei ollut-tarkastettiin. Voi olla jossakin tv-ohjelmassa olleessa jutussa. Toisaalta myös naisen logiikkaa epäilen.

Sen muistan elävästi, että seiskan jutussa julkkisten autoista UBY-??4 on Speden kanssa kuvassa. Sekä olisi myös silloin mukana tilanteessa, kun Spede ahdisteli Paparazzi Lahtosta.

Spede`s ex Twingo

Nuorempi jäsen
Nyt se olisi myynnissä: Speden entinen sininen Pack Twingo.

En ole laittanyt vielä minnekkään nettiautoihin. Ajattelin, josko täällä olisi autoa vaaliva uusi kuljettaja.

Vuosimalli-99, valkeat valot, uusi sisus, puskurit yms.
Auto on Mild Sevenin kirkas vaalean sininen. (Grid Girl-väri).
Ajettu alle 100 th/ huoltokirja.
Hihna ja vesipumppu yms. vaihdettu 92 th, 9/07. Merkkiliike Mikkeli.
Alla uudet kesärenkaat uusilla aluilla, ajettu viikko.
Sähköllä lukot, lasit ja peilit.
Blakkarin cd.
Talvirenkaat miltei uuden veroiset, kromikapseleilla.
Auto ruostesuojattu 2002.
Maalipinta käsitelty, kiiltää.

Ensimmäinen omistaja Spede tuotanto. Toinen omistaja Spede itse, omisti kuolemaansa saakka. Kaikki dokumentit löytyy. Myös uuden auton luovutuskirja.

Myydään tarjousten perusteella, voidaan vaihtaakin. Katsokaa vaikka Autotalli.com:sta suuntaa. Höpö tarjoukset kannattaa unohtaa.

Auto on julkkis, ollut Seiskoissa ja jossakin Uuno jutussakin. Rek. YBU-404
Toisaalta tunnet olevasi itsekin kaunis ja rohkea, kun tällä ajat. Erottuu massasta ja on söpö. Varsinkin naiset tykkää. Siksi olen ajanut tällä 90 km päivittäistä työmatkaa, kulutus hieman alle 5 litraa/ 100km.
Olen ajanut autolla itse reilun 3000 km.

Kemppaisen Henry
P.040-707 2986
henry.kemppainen@if.fi

Ps. Kuvia voin laittaa sähköpostiin. Laitan ehkä tännekkin, kun vain ehtisi perehtyä aiheeseen.

Jorma

Ylläpitäjä
Ylläpidon jäsen

Myynti/osto-ilmoituksille on oma palstansa. Tämä viestiketju on lukittu ja jatkossa myynti-ilmoitukset poistetaan varoituksetta.

Status
Keskustelu on suljettu.
Ylös Bottom