Eka löydettiin katsastuksessa ulompi raitetankon pää paskana. Sitten se kutsui toisen kaverin apuun ja piti pihdeillä siellä jostain kiinni ja totesivat, että sisimmässä on myös pientä välystä ja kannattaa vaihtaa molemmat.....en tiedä nyt, pitääkö uskoa. Epäilen, että jos ulempi olisi ollut kunnossa, olisko sisemmästäkään tullut mitään sanottavaa. Aikasempaa kokemusta on sisimmästä raitetangon päästa sen verran, että yhdes autos, kun aloin vaihtamaan ja otin suojakumin pois, niin se jäi siihen, kun oli niin täynnä ruostetta ja huomasin heti, että hirveä välystä holkissa....
Nyt mietin ja mitä mieltä porukka on siitä, että kannattaako alkaa korjailee ja osta molemmat raitetangon päät ja nailonholkki, kun kerran ihan uuden ohjaustangon saa 235€, missä kaikki jo mukana ja ei tarvii muuta kun heittää koko paketti alle? Toki kun viimeksi tein toisessa rellussa, niin lähetys taisi olla 49€. Silloin 8v sittenen en tiennyt noista holkeista.
Kyse on oikeapuolisesta raitetangon päästa ja auto on Renault megane ll farmari. Ja voi olla, että vuoden päästä alkaa korjailee taas toisen puolen raitetangon päitä.
Nyt mietin ja mitä mieltä porukka on siitä, että kannattaako alkaa korjailee ja osta molemmat raitetangon päät ja nailonholkki, kun kerran ihan uuden ohjaustangon saa 235€, missä kaikki jo mukana ja ei tarvii muuta kun heittää koko paketti alle? Toki kun viimeksi tein toisessa rellussa, niin lähetys taisi olla 49€. Silloin 8v sittenen en tiennyt noista holkeista.
Kyse on oikeapuolisesta raitetangon päästa ja auto on Renault megane ll farmari. Ja voi olla, että vuoden päästä alkaa korjailee taas toisen puolen raitetangon päitä.
Viimeksi muokattu: