Scenic III, kysymys jousista

teekeepee

Jäsen
Viestejä
280
No tänään Scenic III pompsahti katsastuksessa etujousista. Onko kellään kestäneet jouset neljää vuotta kauemmin. Jousien laatua on vaikea arvioida kuvasta tai jos ne ovat kauniissa paketissa. Jos jollain on heittää jotain sopivaa hinta-laatusuhdetta jostain merkistä, niin otan kiitollisuudella vastaan. Ajotapa meikäläisellä ei ole lähelläkään Rovanperää.
 
Ylös Bottom