Jarru meni jumiin yllättäen kauppareissulla. Vedin takakontissa olevasta vapautus kahvasta,ja matka jatkui.
Tietokone hälyttää tietenkin,eikä jarru mene enää päälle,vaikka kuinka kahvasta ohjaamossa vedät.
Onko hyviä vinkkejä? Kyseessä Rellu grand Scenic 2007.
Tietokone hälyttää tietenkin,eikä jarru mene enää päälle,vaikka kuinka kahvasta ohjaamossa vedät.
Onko hyviä vinkkejä? Kyseessä Rellu grand Scenic 2007.