Minä epäilen että ei ole.Epäilen,että ajonestossa on joku häiriö?
![]()
Tuossa kuskin puolen ajovalon takana yksi mahdollinen vikapaikka sähkövikoihin, toki muuallakin voi näitä johtovikoja olla.
Minä epäilen että ei ole.
Vai miten ajoneston valo käyttäytyy?
Lue/luetuta vikakoodit jollain paremmalla lukijalla.
No sehän kertoo ettäAjoneston valo vilkkuu.
Mutta vilkkuu miten? Kun väännät avaimesta starttiasentoon , niin vilkkuu normaalisti vai nopeasti? Tuo mustiksen kuva johtosarjasta kertoo paljon. Mulla paloi jo kertaaleen joskus samat johdot, otti oikkaria ja liekki oli matkalla jo webastolle ja sammui... Auto ja liekki...Ajoneston valo vilkkuu.
Mutta vilkkuu miten? Sehän vilkkuu koelaudassa hitaasti normaalisti. Jos on ongelmaa, se vilkkuu nopeasti, lähes yhtäjaksoisesti.Vilkkuu,ei auta toinen avainkaan.Eculle ei saa yhteyttä, koska virta on hukassa, siis ecu ei saa virtaa. Moottorin vaihdon jälkeen tämä ongelma on ilmaantunut. Oisko johtosarjan sivuunkääntäminen aiheuttanut johtosarjassa jotakin kuskinpuolella?
Vilkkuu,ei auta toinen avainkaan.Eculle ei saa yhteyttä, koska virta on hukassa, siis ecu ei saa virtaa. Moottorin vaihdon jälkeen tämä ongelma on ilmaantunut. Oisko johtosarjan sivuunkääntäminen aiheuttanut johtosarjassa jotakin kuskinpuolella?