Renault "merkkiliike"

Salla_1

Nuorempi jäsen
Saattaa olla melkoisen tyhmä kysymys, mutta tyhmän pitää kysyä kun ei tiedä... :(

Mikä on nyt siis Suomessa Renaultin ns. merkkiliike mistä saa "alkuperäisosia"?

Siis kyse on nyt alkuperäisosista, eli 100% varmuudella autoon sopivasta osasta. Olen nyt sompaillut useamman eri "merkittömän" varaosan kanssa ja ne kaikki eivät sovi autooni. Nyt tarvittaisiin siis sellainen varaosa joka varmasti sopii autoon, kun tätä suosittelivat nyt kaikki läpi käymäni "muu" varaosaliikkeet.

Juntunen

Aktiivinen jäsen
Saattaa olla melkoisen tyhmä kysymys, mutta tyhmän pitää kysyä kun ei tiedä... :(

Mikä on nyt siis Suomessa Renaultin ns. merkkiliike mistä saa "alkuperäisosia"?

Siis kyse on nyt alkuperäisosista, eli 100% varmuudella autoon sopivasta osasta. Olen nyt sompaillut useamman eri "merkittömän" varaosan kanssa ja ne kaikki eivät sovi autooni. Nyt tarvittaisiin siis sellainen varaosa joka varmasti sopii autoon, kun tätä suosittelivat nyt kaikki läpi käymäni "muu" varaosaliikkeet.
Täällä palstalla kun on porukkaa joka itse huoltaa ja korjaa autojaan ja aika havoin ostavat mitään varaosia merkkiliikkeestä, niin monia varmasti kiinnostaa mistä autosta ja varaosasta on kysymys jos varaosaliikkeet eivät pysty oikeaa myymään.

Apuakin varaosan valintaan todennäköisesti saa täältä.

Salla_1

Nuorempi jäsen
Täällä palstalla kun on porukkaa joka itse huoltaa ja korjaa autojaan ja aika havoin ostavat mitään varaosia merkkiliikkeestä, niin monia varmasti kiinnostaa mistä autosta ja varaosasta on kysymys jos varaosaliikkeet eivät pysty oikeaa myymään.
No näin siis toimin itsekin. Olen vuosikymmeniä ostanut tavallisista varaosaliikkeista osia ja vaihtanut niitä itse. Nyt sitten kun ei vaan löydy sitä "sopivaa" osaa, ei sitten millään. Tilanne on absurdi, mutta (ainakin) kerran elämässähän se näyttää tulevan vastaan.

Auto on Trafic II vm. 2007. Jarruvalokytkintä en löydä.

Juntunen

Aktiivinen jäsen
No näin siis toimin itsekin. Olen vuosikymmeniä ostanut tavallisista varaosaliikkeista osia ja vaihtanut niitä itse. Nyt sitten kun ei vaan löydy sitä "sopivaa" osaa, ei sitten millään. Tilanne on absurdi, mutta (ainakin) kerran elämässähän se näyttää tulevan vastaan.

Auto on Trafic II vm. 2007. Jarruvalokytkintä en löydä.
Ei siinä vanhassa kytkimessä mitään numeroa ole kyljessä?

R1365

Nuorempi jäsen
Täälläkin joskus mainittu Cat-car sivusto voisi antaa vihjettä ainakin varaosanumerolle. Näyttää ainakin tuntevan listoillansa myös Traficin. Kunhan löytää omastaan tyyppikoodin.

mikkot

Jäsen
tuommosta osa numeroa tarjoaa Trafic II 7700414986, mutta on sitten myös värikoodattuja ja varmaan muitakin variaatioita riippuen mm vaihteisto, vakkari etc .......

Ylös Bottom