Renault Laguna II avainkortti

johnj83

Jäsen
Tietääkö kukaan missä noita avainkortteja joku korjais suomessa? Eli mulla on noi napit noissa kummassakin kortissa vähä rikki.. saa painaa sata kertaa että avaa ja sulkee ovet.

skara

Aktiivinen jäsen
Vs: Renault Laguna II avainkortti

Olisko tuommonen kitti tai kaksi kova sana, sittenhän voit korjailla vaikka itse, pahinta on kortin halkaisu. http://www.ebay.co.uk/itm/Renault-LAGUNA-II-ESPACE-2-Button-Remote-Key-Card-Fob-Shell-Replacement-Case-/291552840221?hash=item43e1e74a1d

Renumään

Aktiivinen jäsen

johnj83 sanoi:
Tietääkö kukaan missä noita avainkortteja joku korjais suomessa? Eli mulla on noi napit noissa kummassakin kortissa vähä rikki.. saa painaa sata kertaa että avaa ja sulkee ovet.

Allekirjoittaneelta löytyy apuja ko. hommaan, jos ei itse halua puuhaan ryhtyä. Olen saanut korjattavaksi myös näitä jo itse "korjattuja" kortteja ja monesti korjaus olisi ollut paljon helpompaa, jos ensimmäinen korjausyritys olisi jätetty tekemättä. ;)

johnj83

Jäsen

Renumään sanoi:
johnj83 sanoi:

Allekirjoittaneelta löytyy apuja ko. hommaan, jos ei itse halua puuhaan ryhtyä. Olen saanut korjattavaksi myös näitä jo itse "korjattuja" kortteja ja monesti korjaus olisi ollut paljon helpompaa, jos ensimmäinen korjausyritys olisi jätetty tekemättä. ;)

Joo itseasias tätä toista korttia tuttu yritti korjata ja toiminkin jonku aikaa :) paljos sä velottaisit hommasta?

Ylös Bottom