renault laguna 96" 2.0 rt starttaa mutta ei lähde käyntiin

jussi81

Nuorempi jäsen
Eli osaisko joku kertoa mulle vähän laguna 96" 2.0 rt:n sielun elämästä. Elikkäs kävin eilen 1.12.2011 tankilla jonka jälkeen auto ei enään kunnolla käynyt ja lopulta sammui, starttasin uudelleen ja auto hetken pyörikin ja sammui taas ja sit ei starttailusta huolimatta enään käynnistynyt. olen nyt lueskellut täältä foorumilta että usealla on vika ollut bensapumpun releessä, missä tämä rele lagunassa sijaitsee ja onko kallis.. auto tosiaan strattaa ihan normaalisti, mittarin valot toimii kuin myös muut sähkölaitteet, valot jne jne. Auton käyttöohjekirja hukassa ja tämä KO laguna on ensimmäinen rellu minkä olen omistanut

kiitos jos etu käteen

Vs: renault laguna 96" 2.0 rt starttaa mutta ei lähde käyntiin

Polttoainepumpun rele on joissain malleissa moottoritilassa ohjausboksin kotelossa.
kts:liite.

Liitteet

Polttoainepumpun käymisen kuulee kun laittaa autoon virrat päälle. Pitäisi kuulua semmoinen hiljainen surina joka hetken päästä loppuu kun polttoaineen paine on noussut säätörajaan. Voipi vaikka pyytää kaveria laittamaan virrat samalla kun itse kuuntelee tankin vierellä. Ääni kuuluu kyllä kuskin paikallekin ainakin normikuulolla varustetulle henkilölle.
-rönoo-

jussi81

Nuorempi jäsen

lagupepe sanoi:
Polttoainepumpun rele on joissain malleissa moottoritilassa ohjausboksin kotelossa.
kts:liite.

kiitos toi kuvakaavio auttaa

Ylös Bottom