Renault laguna 3 facelift 1.5dci v.2011

mattimyl

Nuorempi jäsen
Heips.
Osaako kukaan sanoa mikä polttoainesuodatin tohon menee? Mister-autosta kun katselee niin tulee miljoona vaihtoehtoa.
Sitten toinen kysymys.
Onko normaalia että läpinäkyvässä polttoaine letkussa näyttäisi että siellä menisi ilmakuplia?
Käynti on ihan normaali ja muutenkin toimii moitteetta.

Kiitos vastauksista.

Juntunen

Aktiivinen jäsen
Mann-filterin WK 9022 mallisen suodattimen laitoin viimeksi omaan Lagunaani ja uusikin odottaa jo hyllyssä asentamista.
Lisäyksenä vielä, että itse olen usein käyttänyt huolto-/varaosavalmistajien tarjoamia paveluita varmistamaan mikä on sopiva osa, esim. tämä kertoo hieman lisää mikä voisi olla sopiva filtteri: https://catalog.mann-filter.com/EU/...S/RENAULT/Laguna III/1.5 dCi K9K 780 (T88940)

Viimeksi muokattu:

tcane

Jäsen
Melkein suosittaisin ennen tilaamista ensin kurkkaamaan onko autossa vesianturi -vaikka se vaatiikin vähän vaivaa. Minulle ei osattu aikanaan toisaalta toimittaa edes kahdella ensimmäisellä yrittämällä oikeaa versiota. Suodatinmerkkejä on sitten joka tapauksessa valittavana lukuisia.

mattimyl

Nuorempi jäsen
Kiitos vastauksista laitoin tilauksen vetämään. Niin ja soitin Renault huoltoo ja ne sano että on ihan normaalia ne kuplat polttoaine letkussa.

Ylös Bottom