Renault 9 1987 – harvinainen yksilö, museokilvissä!
Myynnissä hieno pala 80-luvun autohistoriaa – Renault 9 vuosimallia 1987. Olen auton toinen omistaja, ensimmäiseltä omistajalta (80-vuotiaalta mummolta) auto on säilynyt huolella pidettynä ja täysin alkuperäisessä kunnossa.
Kuvat löytyy linkissä
Auto käynnistyy
Auton tiedot:
Museokilvissä
Kaikki alkuperäiset paperit, ohjekirjat ja huoltokirjat tallessa
Kahdet avaimet
Täysin alkuperäinen, siisti ja ehjä kokonaisuus
Todella harvinainen yksilö Suomessa – täydellinen projekti harrastajalle
Tekniikka:
Auto on ollut isälläni ajossa, kun jäähdytysnesteletku petti ja moottori pääsi käymään ilman nesteitä. Letku on jo uusittu ja nesteet vaihdettu, mutta sen jälkeen huomattiin, että öljyä sekoittuu jäähdytysnesteeseen. Todennäköisesti vaatii kannentiivisteremontin.
Plussat:
Ei ole kolaroitu, kaikki osat tallessa
Museokelpoinen auto, arvonsäilytys taattu
Hyvä pohja kunnostukseen – tästä saa todella hienon harrasteauton
Myynnin syy: muutto, ei säilytyspaikkaa eikä aikaa kunnostaa itse.
Tästä joku saa harvinaisen ja hienon projektin, joka pienellä vaivalla nousee jälleen entiseen loistoonsa. PUHELINNUMERO 0405448484
Kuvat löytyy linkissä.
Myynnissä hieno pala 80-luvun autohistoriaa – Renault 9 vuosimallia 1987. Olen auton toinen omistaja, ensimmäiseltä omistajalta (80-vuotiaalta mummolta) auto on säilynyt huolella pidettynä ja täysin alkuperäisessä kunnossa.
Kuvat löytyy linkissä
Auto käynnistyy
Auton tiedot:
Museokilvissä
Kaikki alkuperäiset paperit, ohjekirjat ja huoltokirjat tallessa
Kahdet avaimet
Täysin alkuperäinen, siisti ja ehjä kokonaisuus
Todella harvinainen yksilö Suomessa – täydellinen projekti harrastajalle
Tekniikka:
Auto on ollut isälläni ajossa, kun jäähdytysnesteletku petti ja moottori pääsi käymään ilman nesteitä. Letku on jo uusittu ja nesteet vaihdettu, mutta sen jälkeen huomattiin, että öljyä sekoittuu jäähdytysnesteeseen. Todennäköisesti vaatii kannentiivisteremontin.
Plussat:
Ei ole kolaroitu, kaikki osat tallessa
Museokelpoinen auto, arvonsäilytys taattu
Hyvä pohja kunnostukseen – tästä saa todella hienon harrasteauton
Myynnin syy: muutto, ei säilytyspaikkaa eikä aikaa kunnostaa itse.
Tästä joku saa harvinaisen ja hienon projektin, joka pienellä vaivalla nousee jälleen entiseen loistoonsa. PUHELINNUMERO 0405448484
Kuvat löytyy linkissä.