Renault 19 takalasinpyyhin

19

Nuorempi jäsen
Hei

Rellussani (vm -96 Biarriz) ei toimi takalaisinpyyhin eikä takalasin pissapoika. Katkaisija on ehjä, pyyhkijän moottori on ehjä ja sulakkeetkin lienevät kunnossa. Oisko kenelläkään ideoita tai kokemuksia vastaavan vian korjaamisesta?

t. 19

Juha™

Wouldn't know about that, Sir...
Vs: Renault 19 takalasinpyyhin

No jos mainitut osat kerran ovat kunnossa (mitenkä muuten todettu?), niin eihän se sitten voi oikein olla muu kuin vika johdotuksessa/liittimissä edellä mainittujen osien välillä. Eli vastusmittaus johdoille, sillähän se selviää.

jomppe

Jäsen

joo, ei oo toiminu takalasin pissapoika koko auton omistusaikana enkä oo tarvinnukkaan sitä niin en kehannu siihen paljoa perehtyä, sen verran oon kattonu et eestä tulee nesteputki joka on tyhjä eli vika varmaankin ainakin mun 19:sessa eessä olevassa pissapojan moottorissa.

Tuota, toimiiko takasumari?
Mulla tuo pyyhinvikakin ilmeni just takasumarin toimimattomuutena katastuksessa, kattelin niin sitten hoksin kattoa johdot takalunkan ja karmin välistä ja kas, sielähän oli kaksi johtoa poikki.
Yhdistys ja niin ovat taas toimineet jo pari vuotta. ;)

19

Nuorempi jäsen

Kiitokset Jompelle. Sieltä tosiaan löytyi 3 katkennutta johtoa. Nyt johdot on korjattu ja takalasinpyyhin ja takalasinlämmitinkin toimii. Mutta pyyhin ei toimi, jos takalaisin lämmitin on päällä. Myöskään takalasin pissapoika ei vielä toimi. Oiskos jollain vielä vinkkejä? Viiksikatkaisija on ehjä - testattu toisessa Rellussa.

Ylös Bottom