rellun jarruista

renottaja

Nuorempi jäsen
Viestejä
2
Pitkän talven jälkeen otin jälleen vanhan clioni (-93, 1.4) käyttöön. Kaikki tuntuikin olevan melko ok, toki toisesta autosta piti vähän ottaa virtaa, mutta jarruttaessa tuntui tärinää. vähän samalta tuntui kuin paremmissa autoissa ABS:n hakatessa vastaan. Mistähän johtuu?
 

Juha™

Wouldn't know about that, Sir...
Viestejä
1 947
Vs: rellun jarruista

Jos auto on seissyt ulkona, niin voisi olettaa etujarrulevyissä olevan jarrupalojen peittämät alueet, jotka ovat ruostuneet hieman eri tahtiin kuin muu osa levyistä. Tämä sitten tuntuu tärinänä kunnes levyjen pinta kuluu sen verran, että syöpymät tasoittuvat?
 
Ylös Bottom