Pitkän talven jälkeen otin jälleen vanhan clioni (-93, 1.4) käyttöön. Kaikki tuntuikin olevan melko ok, toki toisesta autosta piti vähän ottaa virtaa, mutta jarruttaessa tuntui tärinää. vähän samalta tuntui kuin paremmissa autoissa ABS:n hakatessa vastaan. Mistähän johtuu?