Radio, kello, sisävalo pimeenä

hartsa777

Jäsen
Hei!

Taisi samalla kellon lyömällä pimetä sisävalo, kello, ja radio, kun abs-yksikkö alkoi toimimaan.

Olen lähinnä katsellut sulakkeita, mutta ei näyttäis olevn rikkinäisiä, vai onkohan muualla sulakkeita kuin ratin alla ja akun vieressä, onkohan kellolle tai radiolle omat sulakkeet vielä erikseen?

Vaikuttais siltä, että virtaa ei tule ratin alla olevalle sulakkeelle asti. Auto on 2.0rxe laguna -99

muski

Aktiivinen jäsen
Autoissa saattaa olla sulakerasioita enemmänkin, kuin ohjekirja neuvoo. Esim Grand Scenicissä on akun alla sulakkeita, mistä ohjekirja ei mainitse mitään. Kiva, kun ei löydä ohjekirjan avulla palanutta sulaketta.

otto

tipan tuntija + R 19
ja vanhemmissa on hantin puolella lisäloora hanskalokeron alla, jos ei ole raitisilma suodatinta.

hartsa777

Jäsen
Kyllä ratin alla vaikuttais tuossa olevan kyseisiä sulakkeita, mutta en vaan ole saanut toimimaan. Olen yrittänyt kokeilla kaikkiin löydettävissä oleviin paikkoihin uutta sulaketta, mutta ei ole selvinnyt vika. Apukäynnistin auton useamman kerran, kun akku meni tyhjäksi, en tiedä, voiko sillä olla yhteyttä. Tuntuisi, että virtaa tulee radion kuvakkeella varustetulle sulakkeelle, mutta ei tule virtaa toiseen kellon ja sisävalon kuva sulakkeelle ...

hartsa777

Jäsen
Ei kai tuossa ole mikään relevika, en tiedä. Olen veikannut, että johdot lähtevät pääsulakkeelta suoraan matkustamon sulaketauluun.......Johdotukset vaikuttavat siisteiltä/ehjiltä, mitään isompaa sähkö eikä koripuolella ei ole tehty.

Ylös Bottom