mun auto historiani pelkkiä relluja

rellunturma

hmm,,,,,,,harrastelen rellut osiksi
elikkäs pelkkiä relluja on mulla itselläni ollut autoin 9GTS 82/83 oli mun eka autoni ja sitten tietysti niitä oli muutamia(84-88).seuraavaksi clioa niitäkin parikappaletta(91-92) seuraavaksi 19 sedan93- ja hb 93- siitä lagunaan 95- joka sitten lensi katolleen hiekka tiellä väistin vastaan tulevaa ja sora oli suht liukasta(onneksi kuitenkin silloin kun lagunalla oli vielä jopa arvoakin) siitä takas 19seen joka oli jo tullut ostettua aijemmin hb 93siis,siitä takas clioseen 92- 1.4 ei eres viritetty ja kulki 200kt,ja jälleen kerran palasin 19 eri 93- hb ja taas clioon takas sittenhän palattiin taas 19:seen rakentelin 16v "pikku vaurioisesta" ja taas eri 19 sitten meganeen 96- jossain välissä oli 21 farmari auton vaihtojen välissä kun oli sopivasti myynnissä ja tarpeeksi lähellä ja nytten ollaan taas cliossa 96- tostakin historiasta varmaan puuttuu varaosa autoiksi ostetut 19set ja cliot autojen tekniikoita siirretty autosta toiseen ja purettu muutenvaan ylimääräset romut jotenka nurkissa on ihan muutama moottori yhä ja muutakin härbägettä jota nytten vähennän, myynti palstalta löytyy -reiska- nimen alta joitakin osista,niin ja tuli jossakin välissä tosiaan ostettua toi hirvittävän kokoinen trafikkikö se oli jumbo rellu pakettiauto.se toimittaa varaston virkaa,pienen auto tallin kokoinen kun on,,,,ilmeisemminkin alunperin innostuin rellusta koska kun olin pentu niin perheeseen ostettiin rellu 9 jolla oli silloin ajettu vasta 30000 ja tuli huomattua että hyvin rellut kulkee ja toimii niin kun tulin auto ikään niin huomasin myöskin että rellut oli ali arvostettuja että sopivasti niitä aina onnistu löytämään.ja mitä tuohon äskeiseen 9 tulee niin sillä ajettiin noin 240000tkm eikä koskaan vaihdettu hihnaa ainuttakaan kertaa ainut isompi homma joka tehtiin oli laatikon vaihto sen käyttö lopetettiin kun clio hommattiin tilalle,,,että tällästä relluttelua kuvia oisin laittanut mutta tämä ei huolinut kannettavan kuvia,,,,,,,,,,,,,,_reiska-

Q

quai_de_javel

Vieras
Vs: mun auto historiani pelkkiä relluja

No huh! Olipa taas kerran helposti luettavaa tekstiä. Lauseiden isot alkukirjaimet, yhdyssanat, välilyönnit, pilkut ja pisteet kaikki kohdallaan. ::)

rellunturma

niin unisena kello 2 kirjoittelin sen ::)

mutta ei ole pakko lukea jos sattui kauheesti häirittee ;D

kurtsi

Kia Niro EV

Kerrankin aidoista autoista välittävä henkilö purkanut tuntojaan julkisesti. Patonginpurijat ovat aina osanneet tietää muita paremmin ,millaiset kapistukset myös Suomessa käyvät kulkemiseen.

Kiitos aamuyökirjoituksestasi ja mahdollisia kielioppivirheitä voi keräillä TM:n ja muiden ylipätevien lehtineekerien kirjoittamista lehdyköistä.

sesuura

Jäsen

quai_de_javel sanoi:
No huh! Olipa taas kerran helposti luettavaa tekstiä. Lauseiden isot alkukirjaimet, yhdyssanat, välilyönnit, pilkut ja pisteet kaikki kohdallaan. ::)
Joo, kieltämättä tuollainen teksti jää lukematta vaikka asiaa voisikin sisältää. Tekstistä tulee paljon luettavampaa, jos muistaa edes välilyönnit pilkun ja pisteen jälkeen, sekä mielellään jonkinmoista kappalejakoa.

otto

tipan tuntija + R 19

yli 30 vuotta relluja, valitettavasti matkanvarrella myöskin yli 30 kpl relluja paaliin, elikä lauma eri tippoja, yksi 6tl, clioja ja 19 eri versioina. nyt ajossa 19 vm95 1.4e biarritz ajettu 69tkm, 19 vm91 1.4e gts ajettu 250tkm, clio 1.4e automaatti vm93 ajettu 115tkm ja kesätippa vm75 eli 4tl 0,85l ajettu yli 200tkm.

rellunturma

kurtsi sanoi:
Kerrankin aidoista autoista välittävä henkilö purkanut tuntojaan julkisesti. Patonginpurijat ovat aina osanneet tietää muita paremmin ,millaiset kapistukset myös Suomessa käyvät kulkemiseen.

Kiitos aamuyökirjoituksestasi ja mahdollisia kielioppivirheitä voi keräillä TM:n ja muiden ylipätevien lehtineekerien kirjoittamista lehdyköistä.
[/quot

kiitos ja kumarrus ;D

rellunturma

otto sanoi:
yli 30 vuotta relluja, valitettavasti matkanvarrella myöskin yli 30 kpl relluja paaliin, elikä lauma eri tippoja, yksi 6tl, clioja ja 19 eri versioina. nyt ajossa 19 vm95 1.4e biarritz ajettu 69tkm, 19 vm91 1.4e gts ajettu 250tkm, clio 1.4e automaatti vm93 ajettu 115tkm ja kesätippa vm75 eli 4tl 0,85l ajettu yli 200tkm.
no sulla on ollut kyllä reippaasti kanssa relluja ja malleja ;D

ps:mullakin mennyt joku yli 10kpl paaliin :-\ kun olen vain näin vähän harrastellut ::)

rkoo

Jäsen

Hienoa että joku muukin täällä Pohojammaalla on seonnut relluihin. ;D

rellunpippana

Aktiivinen jäsen

rellunturma sanoi:
rkoo sanoi:
jepjep ;D kai nyt meidänkin lisäksi joku on ::)
No ainakin täällä pohojois-pohojanmaalla on. Kai se on jonkinlainen sairaus ku harkittu autokauppa aina päättyy Renaultiin.

sm72

Jäsen

Mulla on käytännössä kaikki autot kans olleet relluja ja viimeisin vm96 biarriz 19 oli 10 vuotta ja ei kyllä voi muuta kuin kehua! Ei mitään kummempia vikoja muuta kuin normaalista kulumisesta johtuvia. Nyt tosiaan tulossa sport tourer ja odotukset korkealla. 4 vuoden takuu hieno homma ja jos kaikki menee niinku pitää niin takuun jälkeen sekin mennee vaihtoon. Mullaki oli monia merkkejä mielessä kuten mersu ja volvo, mutta kun uuden auton saa 4v takuulla samaan hintaan kuin 200000 km ajetun niin eipä sitä paljoa tarvinnut miettiä. Ja ulkonäkökin, joka mun mielestä on kanssa tärkeä on tuossa tourerissa kyllä kohdallaan 8)

T. Sami

rellunturma

[/quote]

jepjep ;D kai nyt meidänkin lisäksi joku on ::)
[/quote]

No ainakin täällä pohojois-pohojanmaalla on. Kai se on jonkinlainen sairaus ku harkittu autokauppa aina päättyy Renaultiin.
[/quote]

eikai sentään sairaus ;) ehkä tyyppivika ::) tai vain erikoisuus ;D se ranskan pulla vaan houkuttelee meitä 8)

rellunturma

sm72 sanoi:
Mulla on käytännössä kaikki autot kans olleet relluja ja viimeisin vm96 biarriz 19 oli 10 vuotta ja ei kyllä voi muuta kuin kehua! Ei mitään kummempia vikoja muuta kuin normaalista kulumisesta johtuvia. Nyt tosiaan tulossa sport tourer ja odotukset korkealla. 4 vuoden takuu hieno homma ja jos kaikki menee niinku pitää niin takuun jälkeen sekin mennee vaihtoon. Mullaki oli monia merkkejä mielessä kuten mersu ja volvo, mutta kun uuden auton saa 4v takuulla samaan hintaan kuin 200000 km ajetun niin eipä sitä paljoa tarvinnut miettiä. Ja ulkonäkökin, joka mun mielestä on kanssa tärkeä on tuossa tourerissa kyllä kohdallaan 8)

aivan mitäpä sitä vanhasta maksamaan kun uuden saa samaan hintaan ja loistavia pelejähän nämä rellut ovat :)

toivottavasti tai tietystihän se vastaa sitten sun odotuksiasi se uusi peli ;)

mutta kannattaako tuota sisään ajon jälkeen heti mennä vaihtamaan :eek:

ei sitä tiedä vaikka innostuisit senkin kanssa ajelemaan yhden 10 vuotta ::) ;D

sm72

Jäsen

rellunturma sanoi:
aivan mitäpä sitä vanhasta maksamaan kun uuden saa samaan hintaan ja loistavia pelejähän nämä rellut ovat :)

Joo, eipä välttämättä sitä 4v jälkeen tuu vaihdettua, mutta ajatus oli, että vielä vaihtaa kun siinä on jälleenmyyntiarvoa jäljellä. 4v on pitkä aika ja kaikki kerkeää muuttua vielä siinä ajassa... Kunhan sais vain nyt ensin vihdoin sen uuden tourerin ;)

rellunturma

sm72 sanoi:
rellunturma sanoi:

Joo, eipä välttämättä sitä 4v jälkeen tuu vaihdettua, mutta ajatus oli, että vielä vaihtaa kun siinä on jälleenmyyntiarvoa jäljellä. 4v on pitkä aika ja kaikki kerkeää muuttua vielä siinä ajassa... Kunhan sais vain nyt ensin vihdoin sen uuden tourerin ;)

aivan ja tekevällehän sattuu ::) mutta eiköhän se kuitenkin sentään kesäksi jo sulle tule ::)

niin kannattaahan niitä rahojaan aina kuitenkin vähän kotiuttaakin,jos uutta mukavaa peliä tulee vastaan ;D

Ylös Bottom