Kuskin puolen jarrupalojen jumittamisen vuoksi vaihdatin myös jarrulevyt. Vaihdon jälkeen kun lähti ajamaan, niin meni vikatilaan. Vilkutti luistoneston valoa. Jouduin ajamaan pakosti jonkun matkaa, että pääsin kääntymään takaisin korjaamolle. Sinne tullessa paloi kaikki valot ja ilmoitti jarruviasta. Korjaamolla nollattiin vikakoodit. Näytti saman koodin molemmille puolille. Ei auttanut. Samoin kävi toisen merkkisille levyille. Jouduttiin vaihtamaan vanhat levyt, eikä enää ongelmaa. Auto on 100 heppaisella bensakoneella ja manuaalikäsärillä. Valmistunut v.2017. Varmaankin vika, ettei Abs tunnista uusia levyjä? Minkälaiset levyt sitten mahtaisivat sopia? Levyt oli speksien mukaan sopivat, mutta näin ei kuitenkaan ollut.